Momenteel heb ik een tiscali abbo via het tiscli netwerk met een contract tot 9 januari. Ik ga snel verhuizen naar een plaats waar tiscali alleen maar met het KPN netwerk aanwezig is. Ik had gebeld dat ik geen zin had om over te stappen op dit netwerk aangezien dat duurder is. Er werd mij verteld dat ik wel kon opzeggen maar dat ik een eindrekening zou krijgen van de overige contract maanden. Dus vanaf nu tot 9 januari 2006....
Naar mij idee betaal ik nu voor bepaalde diensten van Tiscali en kunnen zij deze diensten niet leveren op de nieuwe lokatie, dus moeten zij gelijksoortige diensten danwel betere diensten aanbieden tegen hetzelfde tarief als ik nu betaal. Ik kan toch gewoon mijn contract beeindigen omdat zij dat niet meer kunnen leveren? Een medewerkster van Tiscali zei me overigens dat ik dan maar niet moest gaan verhuizen naar een regio waar Tiscali geen diensten aanbiedt....
Heeft iemand hier tips voor wat ik het beste kan doen?
Naar mij idee betaal ik nu voor bepaalde diensten van Tiscali en kunnen zij deze diensten niet leveren op de nieuwe lokatie, dus moeten zij gelijksoortige diensten danwel betere diensten aanbieden tegen hetzelfde tarief als ik nu betaal. Ik kan toch gewoon mijn contract beeindigen omdat zij dat niet meer kunnen leveren? Een medewerkster van Tiscali zei me overigens dat ik dan maar niet moest gaan verhuizen naar een regio waar Tiscali geen diensten aanbiedt....
Heeft iemand hier tips voor wat ik het beste kan doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Folkert op 13-05-2005 10:00 ]