Toon posts:

Peer-to-Peer netwerk maken met Win98 SE & Win2000

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers, Ik heb overal gezocht op dit forum en www.google.nl maar ik heb niks bruikbaars kunnen vinden dus vraag ik het aan jullie & ik weet niet zeker of dit onderwerp op dit forum hoort dus verplaatst het dan maar sluit het aub niet! :)

kzit met een probleem. Er moet een Peep-to-Peer netwerk gemaakt worden om 2 machines met behulp van een crossling kabel met elkaar te laten communiceren. Op de ene machine ga ik Win2000 opzetten en op de andere machine Win98. Op bijde machine moet Ohmega reparatieprogramma en de data beschikbaar zijn. Dit alles moet ik voor een kennis voor me doen.

Maar hoe doe ik dit? En hoe maak ik een Peer to Peer netwerk.
Vandaag moet ik het voor een kennis van mij doen, ik snap wel alles een beetje/ongeveer maar ik wil met zekerheid mijn werk doen.

In ieder geval bedankt voor jullie aandacht en hulp! :)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? Ik moet vanavond aan de slag :(

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-04 13:45
volgens mij valt informatie over het opzetten van een netwerkje toch echt wel te vinden.....

ps. kicken binnen 24 uur is niet gewenst

[ Voor 6% gewijzigd door yamahabest op 13-05-2005 11:54 ]

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-04 15:09
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:48:
Iemand? Ik moet vanavond aan de slag :(
:( Niet kicken binnen 24 uur! Als je haast hebt moet je ook wat meer specs geven van je PC. Wij hoeven ons niet in de stress te werken omdat jij iets beloofd hebt wat je eigenlijk niet kan |:(

Kijk hier eens naar:
Netwerk Newbie Guide

Het is gewoon een crosscable kopen en juiste(vaste) IP settings instellen en hier en daar een mapje delen en dan moet het werken. Ook moeten gebruikersnamen op beide computers voorkomen.

Dat kicken moet je nu wel weten na 3 jaar en 1464 posts!!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door IJnte op 13-05-2005 11:56 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 10:29

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

En je kon hier niks over google vinden?? Dit is basic networking, zelfs in de FAQ van GoT moet je een heel eind komen volgens mij :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Duidelijk erg basis en heel veel over te vinden. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) ook nog even door voor wat we wel en niet op prijs stellen hier, alhoewel dat na 3 jaar wel bekend verondersteld mag worden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.