Na gisteren een uurtje geunrealt te hebben kapte mijn dual opteron ermee.
Hij ging gewoon uit.
Als ik op de power knop druk gingen de fans van de cpus even aan maar die (en de rest) gaan dan na 2 seconde weer uit.
Alles eruit gesloopt, 1 cpu, andere koelers, geen vga kaart, geen drives, geen geheugen dus enkel het minimale.
En dan nog enkel 2 seconde aan en dan alles uit.
Volgens mij kunnen er 2 dingen kapot zijn.
Voeding of mobo.
Probleem is dat dit mobo (tyan k8we) volgens mij verplicht een 24pins voeding nodig heeft. en die heb ik maar 1. dus moet ik een andere voeding kopen om dat te testen.
Maar heeft iemand ervaring met deze symptomen?
Dit lijkt dat powergood signaal wat de zaak laat posten wat niet doorkomt?
Het laatste wat ik wil is m'n mobo rma-en want ik volgende week op lanparty en als het even meezit gaat deze mee...
Hij ging gewoon uit.
Als ik op de power knop druk gingen de fans van de cpus even aan maar die (en de rest) gaan dan na 2 seconde weer uit.
Alles eruit gesloopt, 1 cpu, andere koelers, geen vga kaart, geen drives, geen geheugen dus enkel het minimale.
En dan nog enkel 2 seconde aan en dan alles uit.
Volgens mij kunnen er 2 dingen kapot zijn.
Voeding of mobo.
Probleem is dat dit mobo (tyan k8we) volgens mij verplicht een 24pins voeding nodig heeft. en die heb ik maar 1. dus moet ik een andere voeding kopen om dat te testen.
Maar heeft iemand ervaring met deze symptomen?
Dit lijkt dat powergood signaal wat de zaak laat posten wat niet doorkomt?
Het laatste wat ik wil is m'n mobo rma-en want ik volgende week op lanparty en als het even meezit gaat deze mee...