Lite-on 851s

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik heb nu ongeveer een jaar nu een dvd-brander, maar sinds vorige week kan ik geen cd's mee branden ermee. Dvd's branden en lezen lukt wel nog, maar cd's niet meer. Het is een Lite-on 851s en hij is niet overmatig gebruikt eigenlijk... Iemand een idee hoe het kan? Of misschien ook last ervan gehad? Ik heb al een keer gereboot en de hardware opnieuw laten detecteren en kabels gewisseld, zelfs een lens-cleaner cd erin gedaan die hij niet eens las, omdat dat dus defect is denk ik dan zo. Wilde toch eens informeren bij anderen over dit probleem.

Volgens mij kan ik beter op NEC overstappen }) >:)
(ps. me Lite-on dvd-lezer was na 4 maanden al stuk, las die geen dvd's, dus toen heb ik maar weer een cd-lezer erin gebouwd :()

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Misschien is er een nieuw firmware waarmee je een kleine kans hebt om het probleem te verhelpen ? :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Thandor schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 01:17:
Misschien is er een nieuw firmware waarmee je een kleine kans hebt om het probleem te verhelpen ? :)
Had ik ook al geprobeerd ja, maar ik had al de laatste nieuwe firmware en die heb ik nog eens opnieuw erop gezet. Helaas mocht dat ook niet baten