Bug in plaatsing productprijs in BBG

Pagina: 1
Acties:

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2005

Bij de videokaart staat de prijs nogal raar: eerst zie je het euro teken, dan de beoordeling en daaronder de prijs.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/betapics/got.JPG

March of the Eagles

Verwijderd

Vind er niks raars aan

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Mja, het lijkt me mooier als de prijs mooi achter het € teken staat, niet?

March of the Eagles

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 10:28
Het geldt niet alleen voor de videokaart, ook voor de Harde schijf en de geheugenkaartlezer. Komt idd een beetje ongelukkig uit, maar op zich stoor ik me er niet echt aan..

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Verwijderd

DIe balkjes staan gewoon altijd helemaal rechts.
Ok, het was iets netter geweest als het euro teken op regel 2 zou staan.

Het is maar waar je op let. 8)7

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 10:28
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:47:
DIe balkjes staan gewoon altijd helemaal rechts.
Ok, het was iets netter geweest als het euro teken op regel 2 zou staan.
Het is maar waar je op let. 8)7
Volgens mij wilde Hacku dit meer als een bug melden dan als een mededeling waaruit een hele discussie moet losbarsten. Kan het natuurlijk mis hebben ;)

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
CamU schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:50:
[...]

Volgens mij wilde Hacku dit meer als een bug melden dan als een mededeling waaruit een hele discussie moet losbarsten.
:)

March of the Eagles

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als het een bug is, dan is 1) een beschrijvende topictitel wel handig, en 2) bugs horen thuis op Devtrack en vrijwel nooit in Frontpage Algemeen (zeker niet als het gewoon duidelijk een bug is en niet eens een feature request :) .)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is geen bug, want in de BBG-generator (dat werkt een stuk makkelijker dan zelf alles moeten inkloppen B) ) geven we hardeware een naamgeving mee, meestal het stramien die in de PriceWatch staat, en vervolgens komt daarnaast nog het blokje te staan van de Product Survey. Als de naamgeving te lang is dan wordt deze op twee regels gezet zoals dat in de topicstart weergegeven wordt. Wat wij dan moeten doen is de naamgeving korter maken zodat de naam, prijs en eventuele Product Survey-beoordeling naast elkaar kunnen staan.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De te lange naam van het product is overigens aangepast.
Pagina: 1