Toon posts:

weet niet welke video kaart ik heb

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop van een vriend die ik moet gaan maken. De laptop is van de fabrikant sky.

nu moet ik alleen nog de videokaart en geluidskaart instaleren. Bij een desktop pc schroef ik die gewoon uitelkaar en kijk wat het is maar bij een laptop vind ik dat niet echt veilig.

Is er geen programmatje waarmee je snel kan zien welke videokaart en geluidskaart erin zitte. Dat zou een hoop moeite besparen.

Als dit er niet is wat is dan de beste manier om eraan uit te komen. Heb op de website van sky gekeken alleen daar staat deze laptop niet meer terwijl deze niet zo oud is.

bedankt voor de hulp.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Everest

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:14:
Ik heb een laptop van een vriend die ik moet gaan maken. De laptop is van de fabrikant sky.

nu moet ik alleen nog de videokaart en geluidskaart instaleren. Bij een desktop pc schroef ik die gewoon uitelkaar en kijk wat het is maar bij een laptop vind ik dat niet echt veilig.

Is er geen programmatje waarmee je snel kan zien welke videokaart en geluidskaart erin zitte. Dat zou een hoop moeite besparen.

Als dit er niet is wat is dan de beste manier om eraan uit te komen. Heb op de website van sky gekeken alleen daar staat deze laptop niet meer terwijl deze niet zo oud is.

bedankt voor de hulp.
start>uitvoeren>dxdiag invoeren en op enter drukken>uit laten laden>bij beeldschermadapters kijken
offtopic:
kijk, dat zijn de betere antwoorden, wat everest....Mount Everest 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Egg op 12-05-2005 22:17 ]

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

Topicstarter
video kaart driver is niet geinstaleerd dus staat tie daar ook niet bij bij die dxdiag

Verwijderd

three words for google: download everest home

Verwijderd

Topicstarter
ben al aan het downloaden ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

uberotto2086 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:16:

offtopic:
offtopic:
Everest, kom op zeg, dat is echt een begrip :P. En als je het niet weet vul je het ff op Google in, en je hebt binnen 5 seconden antwoord, eerste hit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 12-05-2005 22:21 ]

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

uberotto2086 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:16:
[...]
offtopic:
inderdaad ... als je googlet op everest is de eerste link al wat je nodig hebt, dus ik snap je opmerking niet goed???

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

Topicstarter
dat everest is echt een goed programma dankje wel ervoor zal het vaak gaan gebruiken ben k bang :D

alles is opgelost bedant allemaal voor de snelle reacties

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:24:
dat everest is echt een goed programma dankje wel ervoor zal het vaak gaan gebruiken ben k bang :D

alles is opgelost bedant allemaal voor de snelle reacties
Voortaan zelf eerst ff zoeken hè ;)

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

bogy schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:21:
[...]

inderdaad ... als je googlet op everest is de eerste link al wat je nodig hebt, dus ik snap je opmerking niet goed???
we gaan niet lopen pogge he, IK weet dat wel, maar hij kennelijk niet, anders had hij het in de eerste instantie al gebruikt. Denk na voor je flamed op een opmerking die je met een beetje gezond boeren verstand had kunnen taxeren op een ouwehoer opmerking

MSI GX660R for the win!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

uberotto2086 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:30:
[...]

we gaan niet lopen pogge he, IK weet dat wel, maar hij kennelijk niet, anders had hij het in de eerste instantie al gebruikt. Denk na voor je flamed op een opmerking die je met een beetje gezond boeren verstand had kunnen taxeren op een ouwehoer opmerking
Oi!

Deze post van jou is flameriger dan waar je op reageert :/

GoT is niet www.beginnersweb.nl - we gaan ervan uit dat mensen het beleid en de FAQs lezen en dat als ze iets lezen wat ze niet kennen ze eerst binnen context gaan zoeken. Google voor de lol maar eens op 'everest vga' :z

En als we het toch over de FAQ hebben - het antwoord op de vraag van de TS staat er letterlijk in:

Welke video-/tv-/capture-/[vul in] kaart heb ik

Volstrekt overbodig topic dus...

[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 12-05-2005 22:44 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.