Toon posts:

Retourband sperfilter

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Na enkele topics doorgespit te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een sperfilter nodig heb voor mijn tv-versterker icm mijn chello aansluiting. (zelfde probleem als de ts in deze topic:
balken door tvbeeld door internet...)

Ik ben al heel wat winkels afgelopen om dit te proberen te kopen, maar tot nu toe nog geen 1 winkel gevonden die hem verkoopt.

Mijn vraag is dus of er iemand is die weet waar ik zo een filter kan kopen (bij voorkeur in de regio van Amsterdam)

Verwijderd

Ik weet niet of ze het hebben maar heb je de chello shop al geprobeerd?
(ze zitten oa op de ceintuurbaan)

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 20:56

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Ik weet niet hoe het bij Chello zit, maar bij @Home heb je de z.g.n. ETU01, deze splitst het signaal naar de MODEM en RTV. Als je een dergelijke splitter al hebt, dan kan deze defect zijn, dus ff helldesk bellen voor een nieuwe. Hoeveel TV's heb je aangesloten? En hoe is de rest van de installatie aangesloten?

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Kijk anders eens bij een elektronicawinkel naar de retoursplitters van Hirschmann.

Zij hebben die dingen voor ik geloof rond de 35 euri.

Mijn vorige werkgever (een reparatiebedrijf in Groningen dat veel produkten van LG repareert (noem geen namen O-) ) kan er redelijk rap aankomen en levert ook aan particulieren.

't Is maar ff een hintje :+

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zich zou een sperfilter de strepen oplossen, maar dat is het symptoom aanpakken, niet de oorzaak. Er zouden twee dingen aan de hand kunnen zijn:

1) de modem heeft ernstige signaalproblemen en zit VEEL te hoog uit te zenden
2) de door UPC geleverde retourgeschikte NTP-2 splitter is defect

In dat eerste geval is het een kwestie van kijken of de modem direct bij de Abonnee Overname Punt (in de meterkast (of woonkamer in oudere huizen)) aangesloten is. Zo ja: bel UPC, zij horen het probleem op te lossen. Zo nee: daar heb je je probleem :z

Oslik blyat! Oslik!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dion_b: Mijn modem stond thuis altijd met nette waarden te zenden en nog stoorde de versterker erdoor. Als je de versterker weghaalde was het beeld wel gewoon goed. Daar viel dus niet veel anders aan te doen dan een andere versterker kopen of een sperfilter plaatsen (gelukkig deed UPC dat laatste toen nog, dus dat was snel opgelost :) )
Pagina: 1