[Nero] Meerdere data-tracks in 1 sessie

Pagina: 1
Acties:

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:34

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
Ik probeer van een niet afgesloten DVD geproduceerd door een Pioneer DVD-recorder een kopietje te maken. Omdat hij nog niet afgesloten is, is het niet mogelijk om DVD-copy functie te gebruiken.
Dus ik heb met Save Tracks geprobeerd de DVD in te lezen. Toen bleek dat de DVD 1 sessie bevat met daarin 5 tracks, waarvan track 5 waarschijnlijk degene met de film is omdat die 2.6 GB is terwijl de rest allemaal kleine tracks zijn.

In ieder geval, ik heb ze alle 5 ingelezen en heb nu 5 .nrg bestanden. Maar hoe krijg ik deze weer in 1 sessie op een lege DVD? Ik heb Burn Image geprobeerd maar dan kan ik slechts 1 bestand tegelijk selecteren en brand hij die apart in een sessie, en dat was niet de bedoeling. Hoe krijg ik deze 5 data tracks samen in 1 sessie?

Tja

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
*bump*

Tja

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
*schop*

Iemand? Het hoeft overigens niet speciaal met Nero, andere progjes mogen ook....

Tja

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
Dit is dus blijkbaar niet mogelijk?

Tja

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Je zou al die images kunnen converteren (/rippen) naar een AVI, die aanelkaar plakken met een programma als VirtualDUB, en dan weer branden.
Of de data uit alle images kopieren naar je harddisk in 1 dir en dan de inhoud weer branden naar dvd, maar ik weet niet of dat gaat werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Radiant op 22-05-2005 11:13 ]

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54

Kvn

Radiant schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:13:
Je zou al die images kunnen converteren (/rippen) naar een AVI, die aanelkaar plakken met een programma als VirtualDUB, en dan weer branden.
Of de data uit alle images kopieren naar je harddisk in 1 dir en dan de inhoud weer branden naar dvd, maar ik weet niet of dat gaat werken.
Aanvulling: Met Isobuster, of even mounten met Daemon Tools bv.
Pagina: 1