PowerNow laat laptop crashen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 20:21
Ik heb over dit onderwerp al op het forum gezocht maar kon geen gelijk probleem vinden dat al eens eerder was aangehaald.

Ik heb een Acer LMi 1501 AMD-64 3000+ laptop. Mijn laptop freezed altijd na ongeveer 2 a 3 uur als ik PowerNow/CPU drivers heb geinstalleerd (op Windows xp + SP2 en laatste updates). Ik heb weken onderzoek gedaan naar het vastlopen van mijn laptop en ben na vele tests erachter gekomen dat het alleen voorkomt als de CPU drivers (PowerNow) zijn geinstalleerd.

Kent iemand dit probleem of heeft iemand suggesties? Ik heb al tientallen forums afgestruind maar heb het probleem nog niet kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:40
De Desktop versie van AMD64 had dit ook, Applicaties liepen vast als je Cool 'n' Quiet gebruikte, ik weet niet of het gefixed is, ik gebruiik 't gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 20:21
Ja, ik heb er ook maar voor gekozen om het niet meer te gebruiken. Maar helaas is het voor de notebook nogal cruciaal omdat de variable CPU snelheid door PowerNow! wordt geregeld en zo aanzienlijk de tijd vergroot dat je op 1 accu kunt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Kan je dan geen ander programma gebruiken, die daarmee overweg kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
speedstep xp? :)
(ik zeg nu maar wat, want de laatste keer dat ik dat programma gebruikte heb ik niet gekeken naar A64 support :))