Toon posts:

Boosted server?!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste,

Ik heb een vraagje ivm een boosted server! Ik wil zelf een klein hostje starten op men server! Maar ik weet niet echt hoe ik ervoor zorg dat mijn servers boosted zijn! En ik zou dat wel graag willen! Kan iemand zeggen hoe dat moet! Het moet wel op een Windows server draaien!

Greetz Mathieu ;)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:01:
beste,

Ik heb een vraagje ivm een boosted server! Ik wil zelf een klein hostje starten op men server! Maar ik weet niet echt hoe ik ervoor zorg dat mijn servers boosted zijn! En ik zou dat wel graag willen! Kan iemand zeggen hoe dat moet! Het moet wel op een Windows server draaien!

Greetz Mathieu ;)
en boosted betekend? :/ Als je een hosting iets wil starten zal je eerst een lading aan bandbreedte moet hebben om het leuk te maken

Verwijderd

Topicstarter
Boosted dat wil zeggen de ping beter maken zodat de users op de server geen lag krijgen! En het is de bedoeling als men server stabiel draait dat deze op datacenter gaat! Dus banbreete zal ik wel genoeg verkrijgen!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:58
Ik dacht dat je ze wou laten vliegen :).

Even serieus, zorg ervoor dat je dichtbij de "klanten" zit weinig hops == weinig vertraging. Verder zorgen voor voldoende capaciteit en goed op elkaar afgestemde software/hardware.

Je geeft een beetje weinig informatie over wat je nu werkelijk wil, voeg dit nog even toe aan je startpost zo kunnen we er vrij weinig mee..

[ Voor 5% gewijzigd door leon1e op 12-05-2005 19:09 ]

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

Je praat over een gameserver?

[ Voor 34% gewijzigd door Oid op 12-05-2005 19:09 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 20:36

Stewie!

Keen must die!

Ik denk dat hij praat over Counter Strike :)
Maar als je zo graag geld wilt bijverdienen, waarom verdiep je je dan niet eerst wat in de materie. Wat ga jij doen als een klant komt met een vraag?
Misschien past www.webhostingtalk.nl beter bij dit soort vragen, daar hebben ze hetzelfde niveau tegenwoordig (nofi richting jou, maar daar komt elke dag iemand die een (web)host opstart en daar letter vraagt hoe je dit doet, wat (web)hosting eigenlijk is en wat dns of een ip adres eigenlijk wel niet is....)

Lees meteen dit door: Algemene gedragsregels (Netiquette)
Hier groet men elkaar niet onder elke post.
En verder heeft een gameserver niks te maken met Professional Networking & Servers.
Lees dan ook Policy - Professional Networking & Servers eens door

[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 12-05-2005 19:17 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
Jah het gaat idd over een counter-strike game server! Men hardware is goed op elkaar afgestemd! Gaat om een Dual intel xeon 1 gb DRR333 120 gb,... Dit heeft eigenlijk wel iets te maken met server! Een gameserver word volgens wij gedraait op een server die op een netwerk draait ;) Voor derest moet voor een kenner het woord BOOSTED genoeg zeggen ;)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 20:36

Stewie!

Keen must die!

Je hebt een vraag over software van gameservers, dan moet je toch echt niet in PNS zijn, lees de policy nog eens goed door :)
Als je vragen over netwerk/19"servers hebt ben je hier wel goed ;)

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Ah jij wilt Ping Booster hebben :) Gewoon ff googlen en je hebt het zo gevonden!

Waarom trap je eigenlijk een 120GB schijf in een counterstrike server? 40GB is zat! Of ga jij ook FTP met illegale praktijkjes hosten? })

[ Voor 48% gewijzigd door Mishmash op 12-05-2005 19:25 ]

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Kerel (cowbeast).... het is niet je server die je boost ofzo. Het enigste wat ze doen is de ticrate (sys_ticrate) hoog zetten.... dit heeft nut tot een bepaald niveau, maar het verkoopt wel beter aan mensen die er geen ruk verstand van hebben (jij o.a. naar mijn mening)....

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:58
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:19:
Jah het gaat idd over een counter-strike game server! Men hardware is goed op elkaar afgestemd! Gaat om een Dual intel xeon 1 gb DRR333 120 gb,... Dit heeft eigenlijk wel iets te maken met server! Een gameserver word volgens wij gedraait op een server die op een netwerk draait ;) Voor derest moet voor een kenner het woord BOOSTED genoeg zeggen ;)
Wat is je vraag dan nog, als je toch alles al goed op elkaar hebt afgestemd :z. Ik neem aan dat je de framerate wil verhogen? Dit is vrij simpel te vinden via google hoor, dit heeft wel iets te maken met een server maar lang niet genoeg met Professional server's. En als je dan ook nog in half Nederlands je reply's typed hoort het hier al helemaal niet.

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Q: Can I add a ping booster to my server? They are supposed to make it a lot better!
A: No. Ping boosters cause the machine to be used less efficiently and can result in ping spikes and choke, among other things. For more information, read the response in our Lag FAQ.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Zoals je kan lezen moet jij dus geen Ping booster gaan draaien. Maar zolang jij een goede lijn hebt en goede hardware heb je dat helemaal nie nodig joh!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan! En dat ik er niks van ken is ook niet voledig waar ;) Ben gewoon nog wat aan het leren! dat moet iedereen doen in het begin dus hou die kritiek maar voor je eigen!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Topicstarter: Check je email.

Dit topic voldoet totaal niet aan de regels die hier op GoT gelden, en daarnaast is dit in geen enkel opzicht Professional. Hoort dus ook niet in Professional Networking & Servers!

[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 12-05-2005 19:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.