Oud mobotje aan de praat krijgen (waar zit de on switch?)

Pagina: 1
Acties:

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik heb hier een oud mobotje liggen met goed geheugen en een goeie proc, goeie voeding... leuk hdtje erin van 8 gig. Maakt een leuke router/apache server dacht ik zo.. MAAR nu, het mobo is een Supertek 694xva/e el cheapo mobotje. Dat bedrijf is dus helaas failliet gegaan in 2001 en dus zoek nu maar eens een handleiding online waar ik de on/off switch moet plaatsten (ergen op jp2, maar over welke 2 pinnetjes...) Ik post hier ff, als iemand het weet... graag :D. Ik probeer ondertussen alle combinaties uit.

Edit:
Oplossing
22 puntjes, genummerd van boven naar onder, dan links naar rechts. Zo ongeveer dus:

1 ;3 ;5 ;7
2 ;4 ;6 ;....

power button: 2,4
power led: 5,7,9 (of 7,9
reset: 8,10
speaker: 15,17,19,21
hdd led: 20,22

[ Voor 22% gewijzigd door mtlife op 12-05-2005 19:37 . Reden: oplossing ]

• mtlife
haha, ok... ik heb um gevonden ergens, en hij staat nu aan. Als iemand nu nog de layout heeft voor de reset knop en de hdd led. Graag :D

Verwijderd

Staat er niet in het heel klein wat lekketjes als 'hdled' naast die pinnetjes? Dat is meestal het geval.

• mtlife
ik heb ff goed gekeken en er staat helaas niets naast de pennetjes, alleen "j2" eronder. Dus jumper 2.. Na ff goed kijken, zag ik onder de fantastische viper v550 (waar ik nog steeds trots op ben, mijn eerste echte game kaart :D) een layoutje liggen. Ik zal um even posten na het eten. (zal deze post wel even editen)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Gewoon proberen man. Zie je snel genoeg. Heb ik ook gedaan, was te lui om een pfd'je te downen. _/-\o_