Toon posts:

Kansloze topics

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat mijn topic over vreemd winXP-schijf gedrag is gesloten dankzij allerlei reply's van types die het dus ten ene male verdommen om eens even goed te lezen.
Ik word van allerlei off-topic zaken beschuldigd waar met name de reply's volledig de boot missen
Iedereen gedraagt zich nog heiliger dan de paus om schijnbaar in het gevlij van de moderator te komen, die m.i. uiteindelijk de topic ''terecht'' gesloten heeft.
ik weet dat het niet zo netjes is om op deze manier het subject weer aan te halen,maar baal toch wel een beetje dat het topic geen kans meer kon krijgen door de vele hulpsinterklaasen die zonnodig nog meer totaal niet op het onderwerp reagerend de thread hebben gekilled.

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
pssst....
verkeerde afdeling...
Schop een Modje

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Verwijderd

dit topic zal ook niet lang leven denk ik.

Kan je niet nog een keer je probleem in kaart brengen?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je gaf ook helemaal geen goede feedback.
Je begon al met dingen uit te sluiten "omdat het zo is". Dat werkt niet, kijk ook eens naar jezelf.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb je topic gelezen en het lijkt mij wel een hardware probleem. Als jij die info weigert te geven terwijl daar door meerdere mensen om gevraagd wordt, ja, dan werk je het wel in de hand met zo'n eigenwijze instelling.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:39
Begin je hier nu weer? Als je een probleem hebt moet je meewerken dan krijg je misschien via hulp je oplossing op deze manier niet iig :(

Specs

Verwijderd

je zeurt echt teveel man, je bereikt hier echt totaal niks mee, je topic is gewoon terecht dicht, de reden staat erbij, ben je het er niet mee eens schop dan een mod, maar ga niet klagen in een technisch forum

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:39

André

Analytics dude

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:05
Het gaat niet over wat voor merk HD
Het gaat niet over kabels
Het gaat niet over voeding.
Het gaat over ''wie dit specifieke'' probleem herkent.
Het gaat over schijfbeheer met een specifieke melding (omschreven in het topic)
Waarom zijn jullie moderators toch altijd zo slecht van lezen en zo kort door de bocht.
Als de moderator het niet weet, weet niemand het ofzo?
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:47:
Jammer dat mijn topic over vreemd winXP-schijf gedrag is gesloten dankzij allerlei reply's van types die het dus ten ene male verdommen om eens even goed te lezen.
Ik word van allerlei off-topic zaken beschuldigd waar met name de reply's volledig de boot missen
Iedereen gedraagt zich nog heiliger dan de paus om schijnbaar in het gevlij van de moderator te komen, die m.i. uiteindelijk de topic ''terecht'' gesloten heeft.
Eerst bot reageren op een behulpzame mod en dan gaan klagen dat ze niet een kant-en-klaar antwoord hebben liggen. GoT is geen helpdesk en mocht je hulp willen dan is het de bedoeling dat je mee werkt om jou probleem op te lossen.

Het is niet een standaard antwoord. Maar je hebt kans dat je harde schijf last heeft van spin-up problemen, problemen met connectie (dus kabels) kunnen meerdere dingen zijn. Als je het netjes zou willen aanpakken dan zou je de lijst met opmerkingen moeten doornemen en alle punten even moeten nalopen of die aan de orde zijn. Dus kabels vervangen, tools voor harde schijf downloaden om die uit te proberen etc... :)

offtopic:
als ik de topic history doorneem ga ik niet de indruk krijgen dat het doordringt

[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 12-05-2005 17:07 ]

Verwijderd

heb dus niet erg veel geduld om eindeloos te gaan voldoen aan allerlei minitieuze topic-regels en wil graag dat mijn probleem wordt opgelost door iemand die snel dit probleem herkent en niet door tientallen mensen die er na het aanleveren van ontelbare hoeveelheid gegevens het probleem dus niet weten op te lossen
Thijsv, ik snap dat je in de stress zit omdat je computerproblemen hebt - heb ik ook altijd... Maar als je hulp wil, dan zul je toch een iets coöperatievere houding moeten aannemen denk ik. Ik heb niet zo snel zin je te helpen als je op hoge toon van alles gaat eisen, ook al "herken ik dit probleem snel". Het komt erop neer dat GoT geen helpdesk is waar je zomaar je vraag kunt neerleggen en om service komt eisen. :)
/edit: probeer eens iemand anders te helpen, dan begrijp je het denk ik beter. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 17:05 ]

Verwijderd

als je naar zijn post kijkt zijn 90% van de topics waarin hij post zijn eigen topic,

Thijs: GoT is een forum waarin wij elkaar helpen, jij vraagt iemand antwoord, iemand vraagt jij antwoord, als jij alleen maar vraagt is er iets mis, het is geen regel om zelf te antwoorden en te helpen maar wel zo aardig, maar als je dan ook op zo`n manier gaat vragen om antwooorden en reageerd op mensen die meer voor anderen over hebben dan jij ooit zult hebben dan ben je echt fout bezig.

sorry thijs het enigste kansloze hier dat ben jij

btw: kan dit topic aub dicht of verplaatst worden want dit heeft natuurlijk niks met » Opslagmedia & I/O Controllers te maken :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 17:13 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check de sticky van Lieve Adjes wat betreft onterecht gesloten topics :) Neem dus gewoon per email contact op met mij, dan kunnen we het rustig verder afhandelen. Of mocht je het hogerop willen zoeken, dan kun je mijn grote baas Kaj mailen :)

In ieder geval is het niet de bedoeling om non-hardware issues op een hardwareforum te neerplempen ;) Wederom dicht dus.

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 12-05-2005 17:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.