Ben nu al een tijdje aan het rotzooien met die ellendige windows messenger. Wat ik ook doe, die blijft zichzelf steeds opstarten na het opstarten van windows. Daarna opent MSN messenger zichzelf waardoor windows messenger weer afmeldt en ik bij MSN wordt aangemeld. Heel dit geswitch gaat gepaard met de nodige berichten dat ik aan- en afgemeldt ben.
In't begin niet zo storend maar nu begint het me toch wel m'n keel uit te komen!
Onderstaande heb ik reeds nagekeken:
- messenger-service is uitgeschakeld
- bij opties van Windows Messenger ingesteld dat die zich niet mag opstarten bij starten van windows
- geen vermelding in startup-folder (startmenu)
- geen vermelding bij opstarten (msconfig)
Wat zie ik nog over het hoofd?
ps: uninstallen van windows messenger is geen optie vermits dit nodig is om remote control te kunnen doen via XP (jammer genoeg, zou em der het liefst van al meteen afflikkeren
In't begin niet zo storend maar nu begint het me toch wel m'n keel uit te komen!
Onderstaande heb ik reeds nagekeken:
- messenger-service is uitgeschakeld
- bij opties van Windows Messenger ingesteld dat die zich niet mag opstarten bij starten van windows
- geen vermelding in startup-folder (startmenu)
- geen vermelding bij opstarten (msconfig)
Wat zie ik nog over het hoofd?
ps: uninstallen van windows messenger is geen optie vermits dit nodig is om remote control te kunnen doen via XP (jammer genoeg, zou em der het liefst van al meteen afflikkeren