Beste,
Binnenkort ga ik op stage met de marine naar het buitenland. Ik zou dan dus in het bezit moeten zijn van een laptop om te kunnen emailen/verslagen maken/spelletjes te doen. Ik heb me al aardig georienteerd op de markt en zie vele laptops. Mijn doel is om onder de 1000 euro uit te komen. Als ik eenmaal voor 4 maanden weg ben komt er vast wel een tijd dat ik even tijd voor mijzelf heb. Ik mag graag ter ontspanning een spel spelen, zoals Medal of Honor Pacific Assault. Ook moet de laptop niet te zwaar worden zodat ik mij er een kromme rug aan til als ik hem na mijn stage naar school meeneem. Tijdens zoeken kwam ik onderstaande laptops tegen:
een nieuwe:
http://www.4launch.nl/4la....php¢er=shop/home.php
De link hierboven zie je de Asus A4712D-UH, iets wat mij op zich wel een goed systeem lijkt.
een 2e hands:
Ik heb ook nog een aanbieding voor 650 euro een Asus L3400TP, met de volgende specs:
1 x parallel
3 x high-speed USB
1 x VGA for externe monitor
1 x 32bit type II PCMIA sleuf
1x S-video out (NTSC/PAL)
1x speaker/headphone, line-out jack
1x microphone/line-in jack
1x DC-in jack for AC adapter
Touchpad pointing system
Alleen nu twijfel ik want ik hoor vaak negatieve verhalen over 2e hands laptops. Kan iemand mij hiermee helpen? Of heeft iemand een betere tip voor mij? Ik heb al de Best Buy Guide doorgelezen over budget laptops, maar deze nam niet al mijn vragen weg. vandaar deze post.
Alvast bedankt.
Binnenkort ga ik op stage met de marine naar het buitenland. Ik zou dan dus in het bezit moeten zijn van een laptop om te kunnen emailen/verslagen maken/spelletjes te doen. Ik heb me al aardig georienteerd op de markt en zie vele laptops. Mijn doel is om onder de 1000 euro uit te komen. Als ik eenmaal voor 4 maanden weg ben komt er vast wel een tijd dat ik even tijd voor mijzelf heb. Ik mag graag ter ontspanning een spel spelen, zoals Medal of Honor Pacific Assault. Ook moet de laptop niet te zwaar worden zodat ik mij er een kromme rug aan til als ik hem na mijn stage naar school meeneem. Tijdens zoeken kwam ik onderstaande laptops tegen:
een nieuwe:
http://www.4launch.nl/4la....php¢er=shop/home.php
De link hierboven zie je de Asus A4712D-UH, iets wat mij op zich wel een goed systeem lijkt.
een 2e hands:
Ik heb ook nog een aanbieding voor 650 euro een Asus L3400TP, met de volgende specs:
- Intel Pentium 4 2,0GHz processor 256MB DDR SDRAM 40GB SMART ATA stille harddisk 32MB shared SIS 650 videokaart 1x 3,5" floppydrive Stereo speakersysteem, SB compatible soundcard CD-RW / DVD-ROM drive (CD brander, DVD player) 14,1" active matrix TFT scherm Infrarood IrDA poort, handige bediening CD voorzijde 1x IEEE1394 firewire poort (digitale camera!) 10/100Mbps Fast Ethernet RJ-45 (voor netwerk, ADSL of kabel) 56K ITU V.92 high-speed data/fax modem
1 x parallel
3 x high-speed USB
1 x VGA for externe monitor
1 x 32bit type II PCMIA sleuf
1x S-video out (NTSC/PAL)
1x speaker/headphone, line-out jack
1x microphone/line-in jack
1x DC-in jack for AC adapter
Touchpad pointing system
Alleen nu twijfel ik want ik hoor vaak negatieve verhalen over 2e hands laptops. Kan iemand mij hiermee helpen? Of heeft iemand een betere tip voor mij? Ik heb al de Best Buy Guide doorgelezen over budget laptops, maar deze nam niet al mijn vragen weg. vandaar deze post.
Alvast bedankt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 16:21 ]