Meest gespeelde online FFP en RTS games

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik ben op zoek naar een paar RTS en FPS games die op dit moment het meest worden gespeeld online.

Ik heb sinds kort een systeempje waarmee ik 'redelijk' kan spelen:

P4 1800 @ 2200 MHz
768 MD DDR
Geforce Ti 4200 @ 290/590
40 GB 7200 RMP HD

Ik ben sinds Red Alert 1 en Counter-Strike gekapt met online pc games spelen, omdat mijn pc de nieuwere games niet meer trok. Welke RTS en FPS games die op mijn systeem nog redelijk speelbaar zijn, raden jullie me aan? Ik hou dus van games als Red Alert en Counter-Strike. :*)

Ik zit te denken aan:

- Red Alert 2
- C&C Generals/Zero Hour
- Rome: Total War
- Rise of Nations (is deze online speelbaar en is dat leuk?)
- Age Of Mythology (is dit online leuk?)
- Counter-Strike Source (is deze los verkrijgbaar?)
- Unreal Tournament 2004

Nu heb ik zelf al America's Army ontdekt en dit bevalt me erg goed moet ik zeggen. Toch wil ik weer lekker ouderwets goede RTS en FPS games spelen. Ik hoor het graag. Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 01:19
opzich is Counter-Strike Source wel een goed spel (natuurlijk niet zo goed als zen voorganger,maar ik zal er verder niks over zeggen, voordat we weer in allerlei discussie terecht komen :P) maar ik denk dat source niet optimaal op je pc zal lopen, en het is volgens mij niet lost te kopen, je krijgt hem bij HL2.

C&C generals is wel vet online, vooral zero hour :D de rest heb ik nooit online gepeelt.

het beste spel online vind ik :P Jedi academy, mja er zullen niet veel mensen zijn die dat online spelen ;)

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C & C Zero Hour
CS 1.6 (aangezien ik aanneem dat je HL2 niet wilt kopen)
UT 2003/04

Dit zijn de games die ik veel online speel(de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 09:19

On_E

Housemusic

Warcraft 3 The Frozen Throne wordt nog veel gespeeld online.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:04:
Warcraft 3 The Frozen Throne wordt nog veel gespeeld online.
Dat. En Starcraft natuurlijk.

De enige rts's met een volwassen online rankingsysteem.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Oke, ik denk dat ik C&C Generals Deluxe Edition maar haal, inclusief Zero Hour. 8)

Is Warcraft III: The Frozen Throne ook los speelbaar, of moet ik Warcraft III dan ook in bezit hebben?

Overigens vind ik het geen probleem om Half Life 2 te kopen voor Counter Strike Source, de vraag is alleen of het speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kingnbajam schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:33:
Oke, ik denk dat ik C&C Generals Deluxe Edition maar haal, inclusief Zero Hour. 8)

Is Warcraft III: The Frozen Throne ook los speelbaar, of moet ik Warcraft III dan ook in bezit hebben?

Overigens vind ik het geen probleem om Half Life 2 te kopen voor Counter Strike Source, de vraag is alleen of het speelbaar is.
Je moet Warcraft 3 ook hebben, maar er is een mooie battlechest met beiden te koop voor 30 eurootjes, en ze zijn het zeker nog waard !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:33:

Dan moet je Warcraft III inderdaad ook hebben. TFT is overigens nog wel een aanrader, word nog heel veel gespeeld, en Battle.net met de Anonymous Match Maker zorgt ervoor dat je lekker snel een game kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
On_E schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:41:
[...]

Je moet Warcraft 3 ook hebben, maar er is een mooie battlechest met beiden te koop voor 30 eurootjes, en ze zijn het zeker nog waard !!!
Die Battlechest lijkt me echt de moeite waard, waar kan ik die kopen voor 30 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kingnbajam schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:33:
[...]

Die Battlechest lijkt me echt de moeite waard, waar kan ik die kopen voor 30 euro?
www.dimplus.nl
www.nedgame.com

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warcraft III TFT is echt nog heel erg populair. Als je even geen zin meer hebt in ladder (1v1, 2v2, FFA etc, automatisch matchup systeem) zijn er ook nog enorm veel 'custom' games. Alleen met hero's spelen, in allerlei verschillende soorten en maten. Erg vermakelijk. Het wordt ook nog veel in toernooien gespeeld, daarom blijft het ook nog populair. Elke dag op normale uren zijn er zo'n 50.000 mensen online die het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 12:04

HeepH

Dope Rapper

starcraft + broodwar in totaal voor een 10'tje bij diverse grote winkelketens...kan het je zeker aanraden speel het nog bijna dagelijks :D

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
De game wordt daar aangeboden voor € 39.99, niet €30. Ik heb even gezocht maar ik kan 'm nergens ook goedkoper vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kingnbajam schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:58:
[...]

De game wordt daar aangeboden voor € 39.99, niet €30. Ik heb even gezocht maar ik kan 'm nergens ook goedkoper vinden.
Vind ik het nog waard, als het goed is krijg je ook een mooie strategy guide erbij in die battlechest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Dat geld is ie dubbel en dwars waard. Ik heb hem ook een dik half jaartje geleden voor dat geld aangeschaft en speel het ook nog bijna dagelijks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, gewoon MEDAL OF HONOR: ALLIED ASSAULT ..!

Word nog enorm veel online gespeeld. Gezelligheid gegarandeerd en het spel draaid op praktisch elke pc. Hij draaid als een zonnetje op de jouwe iig. Spel zal iets van 10 euri kosten in de winkel ofzo? Have Fun!

- SmoothOperator -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Quake 3
Call of Duty
Vietcong
Battlefield vietnam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
On_E schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:46:
[...]

Vind ik het nog waard, als het goed is krijg je ook een mooie strategy guide erbij in die battlechest.
Warcraft Battlechest is besteld! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kingnbajam schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:16:
[...]

Warcraft Battlechest is besteld! :*)
Alvast veel plezier dan, de singleplayer is erg goed, en met multiplayer kun je nog jaren vooruit !

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
On_E schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:29:
[...]

Alvast veel plezier dan, de singleplayer is erg goed, en met multiplayer kun je nog jaren vooruit !

:)
Thanks voor de tip, ik ben zaterdag, zondag en maandag vrij en heb de game morgen als het goed is binnen, dus dat wordt lekker gamen! 8)

Mocht je de game zelf nog spelen online, dan ben ik altijd wel in voor een uitdaging. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kingnbajam schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:27:
[...]

Thanks voor de tip, ik ben zaterdag, zondag en maandag vrij en heb de game morgen als het goed is binnen, dus dat wordt lekker gamen! 8)

Mocht je de game zelf nog spelen online, dan ben ik altijd wel in voor een uitdaging. >:)
Toevallig gister op mijn profile gekeken, heb sinds 13 februari niet meer gespeeld, en dat komt door World of Warcraft. :)

Maar best hoor, een potje 1v1 is altijd leuk, dus voeg ''On_E'' maar toe aan je friendslist op de Northrend server.

Dan zal ik komend weekend eens kijken of ik mezelf uit mijn WoW verslaving kan halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
On_E schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:03:
[...]

Toevallig gister op mijn profile gekeken, heb sinds 13 februari niet meer gespeeld, en dat komt door World of Warcraft. :)

Maar best hoor, een potje 1v1 is altijd leuk, dus voeg ''On_E'' maar toe aan je friendslist op de Northrend server.

Dan zal ik komend weekend eens kijken of ik mezelf uit mijn WoW verslaving kan halen. :)
Is WoW dan zo verslavend? Het is dan maar goed dat ik die waarschijnlijk niet goed kan spelen op mijn systeem, anders had ik er weer een verslaving bij. Ben ook geïnteresseerd in Guild Wars, maar volgens mij is dat al helemaal niet te spelen op mijn pc. Wel relaxed om geen maandelijks bedrag te hoeven betalen bij die game.

Ik voeg je toe aan m'n friendslist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joint Operations is in mijn ogen het beste schietspel. (althans het beste wat ik gespeeld heb , zijn er toch nogal wat).Voor 30 euro te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 19:36
RTS red alert 2 en C&C online... :X

warcraft3 & starcraft :)!!!!!
kingnbajam schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:07:
[...]

Is WoW dan zo verslavend? Het is dan maar goed dat ik die waarschijnlijk niet goed kan spelen op mijn systeem, anders had ik er weer een verslaving bij. Ben ook geïnteresseerd in Guild Wars, maar volgens mij is dat al helemaal niet te spelen op mijn pc. Wel relaxed om geen maandelijks bedrag te hoeven betalen bij die game.

Ik voeg je toe aan m'n friendslist!
je pc trekt GW wel denk ik hoor:

Minimum System Specs

* Windows® XP/2000/ME/98
* Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent
* 256 MB RAM
* CD-ROM Drive
* 2 GB Available HDD Space
* ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM
* 16-bit Sound Card
* Internet connection
* Keyboard and mouse

Recommended System Specs:

* Windows® XP/2000/ME/98
* Intel Pentium® III 1GHz or equivalent
* 512 MB RAM
* CD-ROM Drive
* ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM
* 16-bit Sound Card
* Internet connection
* Keyboard and mouse

[ Voor 90% gewijzigd door lawtshjj op 13-05-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

Lawtje.com schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:31:
RTS red alert 2 en C&C online... :X

warcraft3 & starcraft :)!!!!!

[...]

je pc trekt GW wel denk ik hoor:

Minimum System Specs

* Windows® XP/2000/ME/98
* Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent
* 256 MB RAM
* CD-ROM Drive
* ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM
* 16-bit Sound Card
* Internet connection
* Keyboard and mouse

Recommended System Specs:

* Windows® XP/2000/ME/98
* Intel Pentium® III 1GHz or equivalent
* 512 MB RAM
* CD-ROM Drive
* ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM
* 16-bit Sound Card
* Internet connection
* Keyboard and mouse
Dat gaat idd wel lukken, mijn broertje heeft een Athlon 2000+ 512 Mb DDR en een TI4200 en het draait beter dan je zou verwachten, de engine van de game is werkelijk perfect, het draait prachtig op zijn systeem :) En ik heb al 70 Uur in GW doorgebracht, 2 weken vrij en het is nog verslavender dan Wow wat ik ook gespeeld heb :P

[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 13-05-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 12:10
kingnbajam schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:52:
- Rise of Nations (is deze online speelbaar en is dat leuk?)
Beste RTS die ik ook online heb gespeeld.
- Age Of Mythology (is dit online leuk?)
Yep, is ook een leuke.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35
Dit gaat richting een opsomtopic, dus dit topic gaat dicht. kingnbaja: voor overige suggesties kun je de search eens proberen door te zoeken op een mix van keywords van dingen die je leuk lijken. Wat je ook kunt doen is wat bijlezen over games op de grotere gamesites, zo loop je vast wel tegen iets aan wat je leuk lijkt. Heb je iets gevonden, dan kan je daar weer ervaringen etc. over opzoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.