Ik hoop maar dat ik dit goed uitgelegd krijg. Here it goes.
2 verschillende fouten doen zich voor op 2 verschillende plaatsen bij Post history.
Situatie 1. (Mijn eigen Post History)
Wanneer ik bij Post history klik op 'Sorteer op datum laatste reply door user.' krijg ik dezelfde sortering dan wanneer ik daarna klik op 'Sorteer op datum laatste reply in topic.'.
Beiden geven als resultaat een sortering op datum van de laatste reply in het topic weer.
Situatie 2. (Post History van een andere gebruiker)
Wanneer ik bij Post history klik op 'Sorteer op datum laatste reply door user.' krijg ik een sortering op datum van de laatste reply in het topic.
Wanneer ik bij Post history klik op 'Sorteer op datum laatste reply in topic.' krijg ik een sortering op datum van de laatste reply door de user.
Dus het omgekeerde van wat het moet zijn.
Is dit alleen bij mij het geval en een browser/OS probleem?
specificaties:
Windows XP Pro met SP2
IE 6
2 verschillende fouten doen zich voor op 2 verschillende plaatsen bij Post history.
Situatie 1. (Mijn eigen Post History)
Wanneer ik bij Post history klik op 'Sorteer op datum laatste reply door user.' krijg ik dezelfde sortering dan wanneer ik daarna klik op 'Sorteer op datum laatste reply in topic.'.
Beiden geven als resultaat een sortering op datum van de laatste reply in het topic weer.
Situatie 2. (Post History van een andere gebruiker)
Wanneer ik bij Post history klik op 'Sorteer op datum laatste reply door user.' krijg ik een sortering op datum van de laatste reply in het topic.
Wanneer ik bij Post history klik op 'Sorteer op datum laatste reply in topic.' krijg ik een sortering op datum van de laatste reply door de user.
Dus het omgekeerde van wat het moet zijn.
Is dit alleen bij mij het geval en een browser/OS probleem?
specificaties:
Windows XP Pro met SP2
IE 6
edit:
Oeps, verkeerd begonnen, dank voor de verplaatsing!
Oeps, verkeerd begonnen, dank voor de verplaatsing!
[ Voor 7% gewijzigd door dailyleaf op 12-05-2005 15:44 ]
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..