Hi all,
ik heb al een tijdje een laptop naast mijn gewone PC.
Nu heb ik Outlook 2003 op beide computers staan en deze moeten gelijk blijven.
Ook wanneer mijn laptop off-line is moet ik gewoon mijn mail kunnen bekijken.
Ik heb al gegoogled en op dit forum gezocht maar alles was erg oud en veel links deden het daarom niet meer.
Dit heb ik gevonden:
- SynchPst. Dit programma doet eigenlijk wat ik wil. Maar ik wil eigenlijk dat deze functie automatisch gebeurt. Net als het syncen van Windows (Off-line bestanden). Dus bij afsluiten Outlook en opstarten bijv.
- Easy2Sinc 4 Outlook. Dit programma heeft een service mogelijkheid. Maar die versie kost 55 euro. Ik wil eerst wat meer ervaringen horen van mensen voordat ik dit misschien ga kopen. En misschien is er wel ook zo'n programma maar dan freeware.
Iemand nog tips?
P.S. Een Exchange server neerzetten of een 24/7 bak hoef ik niet.
ik heb al een tijdje een laptop naast mijn gewone PC.
Nu heb ik Outlook 2003 op beide computers staan en deze moeten gelijk blijven.
Ook wanneer mijn laptop off-line is moet ik gewoon mijn mail kunnen bekijken.
Ik heb al gegoogled en op dit forum gezocht maar alles was erg oud en veel links deden het daarom niet meer.
Dit heb ik gevonden:
- SynchPst. Dit programma doet eigenlijk wat ik wil. Maar ik wil eigenlijk dat deze functie automatisch gebeurt. Net als het syncen van Windows (Off-line bestanden). Dus bij afsluiten Outlook en opstarten bijv.
- Easy2Sinc 4 Outlook. Dit programma heeft een service mogelijkheid. Maar die versie kost 55 euro. Ik wil eerst wat meer ervaringen horen van mensen voordat ik dit misschien ga kopen. En misschien is er wel ook zo'n programma maar dan freeware.
Iemand nog tips?
P.S. Een Exchange server neerzetten of een 24/7 bak hoef ik niet.