Toon posts:

[Outlook2k3] Sync met PC en laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

ik heb al een tijdje een laptop naast mijn gewone PC.
Nu heb ik Outlook 2003 op beide computers staan en deze moeten gelijk blijven.

Ook wanneer mijn laptop off-line is moet ik gewoon mijn mail kunnen bekijken.

Ik heb al gegoogled en op dit forum gezocht maar alles was erg oud en veel links deden het daarom niet meer.

Dit heb ik gevonden:
- SynchPst. Dit programma doet eigenlijk wat ik wil. Maar ik wil eigenlijk dat deze functie automatisch gebeurt. Net als het syncen van Windows (Off-line bestanden). Dus bij afsluiten Outlook en opstarten bijv.

- Easy2Sinc 4 Outlook. Dit programma heeft een service mogelijkheid. Maar die versie kost 55 euro. Ik wil eerst wat meer ervaringen horen van mensen voordat ik dit misschien ga kopen. En misschien is er wel ook zo'n programma maar dan freeware.

Iemand nog tips?

P.S. Een Exchange server neerzetten of een 24/7 bak hoef ik niet.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 12:58
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:01:
Nu heb ik Outlook 2003 op beide computers staan en deze moeten gelijk blijven.
Je bedoelt dat je dat graag wil ;)
- SynchPst. Dit programma doet eigenlijk wat ik wil. Maar ik wil eigenlijk dat deze functie automatisch gebeurt. Net als het syncen van Windows (Off-line bestanden). Dus bij afsluiten Outlook en opstarten bijv.
Batch file maken waarin hij de programma's in de juiste volgorde doorloopt
- Easy2Sinc 4 Outlook. Dit programma heeft een service mogelijkheid. Maar die versie kost 55 euro. Ik wil eerst wat meer ervaringen horen van mensen voordat ik dit misschien ga kopen.
Is er geen trial versie van te krijgen ?

Zet anders de url's van wat je gevonden hebt er ff bij, dan kunnen anderen daar ook van profiteren ;)

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, hier de URL's van de programma's:

SyncPST : http://www.synchpst.com/
Easy2Sync 4 outlook : http://www.easy2sync.de/en/produkte/e2s4o.php

Bij Easy2Sync heb je geen trial versie van de buisiness editie. En juist daar kan je een windows service draaien. En dat wil ik nou net graag :-))

Verder MOET het inderdaad niet maar het zou wel HEEL makkelijk zijn :P;)

Een batch bestand. . . Hoe zet ik een batch bestand in elkaar dat na het sluiten van Outlook de PST's synct?