Toon posts:

[xp] xp start niet goed op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel het al zegt, start xp niet normaal op, maar alleen maar via het boot menu.Het is een laptop (fujitsu siemens 2.8 ghz)
Ik heb dit al vaker gehad, maar sinds gisteren (sinds ik mijn printer weer eens aangesloten had op mijn laptop) start die alleen op via boot menu en dan atapi cd rom.

Verwijderd

boot.ini verkaait?
Partitie active?

Maar het blijft een feit dat je het een beetje "vaag" uitlegt :D

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Kijkt je BIOS eerst of er geboot kan worden van CD? Moet je F8 drukken om Windows XP in een bepaalde manier te starten? Iets anders? Wat meer informatie zou dus wel handig zijn. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
als ik de computer opstart, dan knippert er alleen een balkje en blijft het beeldscherm zwart, als ik tijdens het opstarten f12 indruk(zo kom ik in boot menu) dan start die wel normaal op

Verwijderd

klinkt als bios probleem. Kijk eens bij de bootvolgorde en zet de hd bovenaan.

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan ga ik dat nu even doen, want dat stond die net niet.

Verwijderd

Topicstarter
niks veranderd, en nu doet die het opeens weer normaal, net alleen even ad aware gedaan.

Verwijderd

zou de schijf eens testen met een testtool die je gratis kan downloaden bij de fabrikant van je harddisk. Gewoon voor de zekerheid.

Verwijderd

kan ook zijn dat hij blijft hangen op de cdrom drive omdat daar een rare cdrom in zit of omdat ie misschien ook niet lekker is

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 19:05

dailyleaf

...

prachtige uitvinding, zo'n edit knopje :Y)

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Verwijderd

dailyleaf schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:42:
prachtige uitvinding, zo'n edit knopje :Y)
idd, shame on me |:(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:37:
zou de schijf eens testen met een testtool die je gratis kan downloaden bij de fabrikant van je harddisk. Gewoon voor de zekerheid.
ok thnx
Pagina: 1