Tijd invoer knoppen Groupwise 6.5

Pagina: 1
Acties:

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04 13:38
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:

Op mijn stage wordt gebruik gemaakt van Groupwise 6.5.

Onlangs zijn alle cleints geupdate van 6.0 naar 6.5.
Voor deze update was het voor elke gebruiker mogelijk om gebruik te maken van een tijd invoer balkje. Dit balkje verscheen door bij het toevoegen van een afspraak op een van de twee knoppen te klikken waar een vierkant klokje op staat.
Na de update is dit echter bij de meeste gebruikers niet meer mogelijk. Bij sommige gebruikers wel, maar bij deze gebruikers staan alle instellingen in Groupwise precies hetzelfde als bij de gebruikers waar het niet werkt.

Weet iemand hier een oorzaak voor? Het moet namelijk bij iedereen werken...

• Timmetjuh
Voor de duidelijkheid:

Hier heb ik het dus over:

Afbeeldingslocatie: http://www.georgiasouthern.edu/~lanellv/images/image007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.georgiasouthern.edu/~lanellv/images/image010.gif

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Delete (of rename) de OFVIEWS directory in de PostOffice directory en copy de OFVIEWS directory van de Software Distribution Directory (of de originele CD) hier naar toe.

Tenminste, dat zou het kunnen zijn :P

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Hoe is die client update verlopen? heb je de client software ook geupdated? met welke versie?

Het lijkt me erg sterk dat je wat bestanden IN je postoffice moet veranderen. Softwaredistributie directory lijktt me de enige juiste plek. Mischien heb je meerdere software distributie directories?

You don't need eyes to see, you need vision

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Yalopa schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:17:
Hoe is die client update verlopen? heb je de client software ook geupdated? met welke versie?

Het lijkt me erg sterk dat je wat bestanden IN je postoffice moet veranderen. Softwaredistributie directory lijktt me de enige juiste plek. Mischien heb je meerdere software distributie directories?
Geloof me maar, de meeste view problemen komen doordat de PO directory niet/slecht geupdate is. De sdd hieeft hier niets mee te maken. ;)

• Timmetjuh
JoetjeF schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:56:
Delete (of rename) de OFVIEWS directory in de PostOffice directory en copy de OFVIEWS directory van de Software Distribution Directory (of de originele CD) hier naar toe.

Tenminste, dat zou het kunnen zijn :P
Waar staat die map dan precies?
Ik heb op de c: schijf een map 'Novell\Groupwise\Ofviews' staan. In deze map staat dan weer een mapje 'Win'.
Over de bestanden in deze map heb ik dus de bestanden uit de map ofviews van de cd gekopieerd. Dit heeft dus niet geholpen.
Wat kan ik nu nog proberen?

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Het is inderdaad de 'ofviews\win' directory, maar niet op je local schijf, maar op de server waar de PO directory staat. Dus de server waar de POA op draait.

[ Voor 6% gewijzigd door JoetjeF op 17-05-2005 10:13 ]

• Timmetjuh
Maar mij lijkt dat als de server niet goed geupdate zou zijn, op geen enkele pc de klokjes te zien zouden zijn.
Dit is echter niet het geval. Op enkele pc's worden de klokjes wel weergegeven. Kan het dan nog steeds aan de server liggen?
Pagina: 1