Toon posts:

[avi] Twee avi over elkaar zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om twee avi bestanden over elkaar te zetten als layers en ze naar één bestand te converteren, zodat beide layers zichtbaar zijn in het nieuwe bestand.
De toepassing zou gebruikt worden om een 3D filmpje te maken.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:15

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

de meeste video edit programmas kunnen dit.
Programmas als Adobe Premiere en pinnacle studio 9 enzo :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Ja hoor. Bijvoorbeeld met Adobe Premiere of met Pinnacle, en zo zijn er nog veel meer programma's die dat soort bewerkingen uit kunnen voeren.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ze niet achter elkaar voegen hé...
maar echt een overlay doen van twee avi bestanden (full-screen) zodat de beide avi's over elkaar afspelen.
In studio 9 kan ik enkel de video fragmenten achter elkaar zetten en ze dan bewaren als één avi...

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:15

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:58:
maar echt een overlay doen van twee avi bestanden (full-screen) zodat de beide avi's over elkaar afspelen.
In studio 9 kan ik enkel de video fragmenten achter elkaar zetten en ze dan bewaren als één avi...
Dus allebij transparant zegmaar...
Beetje van allebij tegelijk..

Dat kan ook wel met deze programma's, gewoon achter erlkaar zetten (layers) en dan de bovenste beetje transparant maken.. :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:58:
Nee, dat weten de vorige 2 posters ook wel. Die programma's zouden dat inderdaad moeten kunnen.
Heb je een SE versie of de volledige? Anders, zoek eens naar "filters" of "layers". Je plugt dan 2 filmfragmenten in 1 filter (in jouw geval een crossfader of mixer), en de output daarvan is wat jij wilt zien. Als het daar niet mee lukt - zelfs Flash zou het moeten kunnen ;).

teveel zooi, te weinig tijd

Pagina: 1