Past de voeding wel?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb net een AeroEngine JR. en een Huntkey LW-6500H voeding besteld (en nog wat spul), ik zocht nog even op google naar wat info over die voeding en toen vond ik een site waar stond dat hij bij iemand niet paste, omdat de FAN aan de bovenkant zit. Is dit echt zo? Kan je de voeing niet gewoon omdraaien (dus op de kop) ?

Link: http://www.huntkey.com/eng/LW-6500H-3.htm
Link2: http://www.alltests.de/ha...eroengine_jr/back_1_1.jpg

Kan iemand helpen? :?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo te zien kan je wel dat ding omdraaien. De schroefgaten komen overeen en de 220 volt stekker lijkt ook te gaan passen.
En mocht het niet passen kun je altijd nog 4 extra gaten boren in je kast om zo toch je voeding te mounten :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

met een hamer past alles....

maar in dit geval ook zonder :P je kunt die voeding gewoon omdraaien als het moet (kijk maar naar de schroefgaten).

• Joghert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-02 18:30
hmm lijkt haast wel alsoftie op die foto gewoon op zn kop ligt ter demo
dus zal dan waarschijnlijk zonder aanpassingen gewoon goed functioneren

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Als je zo op het eerste gezicht naar de schroefgaatjes kijkt kun je hem wel omdraaien.

Maar de bedoeling van die fan is dat hij naar buiten blaast (het is de outtake van de voeding) wanneer je hem omdraait blaast hij naar binnen en wordt de voeding dus niet goed gekoeld. Je kan het natuurlijk oplossen door een gat in je case te maken recht boven de fan.

Kan inderdaad ook zijn dat hij ondersteboven is gefotografeerd, in dat geval kun je hem gewoon monteren met de fan aan de onderkant, deze blaast de lucht dan door de voeding naar buiten.

[ Voor 22% gewijzigd door OneUp op 12-05-2005 12:18 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Saturnus
  • Niet online
OK bedankt!
Ik probeer dat wel...ik werd weer bijna helemaal gek...net iets besteld en.....maar gelukkig.

Een gat...probeer ik liever nog niet... :?

[ Voor 19% gewijzigd door Saturnus op 12-05-2005 12:17 ]

• Joghert
  • Laatst online: 05-02 18:30

• Saturnus
  • Niet online
Dat gaat wel lukken. Bedankt!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Werkelijk...

Met een half seconde nadenkwerk en een minimale hoeveelheid ruimtelijk inzicht had je hier wel op kunnen komen. En dan nog heeft een topic openen minimale zin NADAT je het al gekocht hebt. Bezint EER ge begint enzo.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.