Outlook mail altijd binnen laten komen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
Na de search een tijdje te hebben doorgespit post ik toch maar dit topic.. ik zit met het volgende:

Kheb altijd Outlook Express gebruikt en ben nu overgegaan op Outlook 2003, dit omdat ik dacht dat daar wel een optie in zou zitten, dat ik outlook niet open hoef te hebben om een melding te krijgen als ik een mailtje binnen krijg.

Is dit mogelijk??

alvast bedankt!

www.vdzande.com

Verwijderd

Je kan hem minimaliseren, je krijgt dan wel de new mail melding maar dat is maar voor een paar seconden (kan je instellen). Er is geen mogelijkheid om zonder dat outlook gestart is toch outlook de mail laten checken.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Zoek eens naar een email notifier, er zijn tientallen progjes die kunnen wat jij wil.
In Outlook zelf zit die mogelijk niet.

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
Nee dat kan niet.... je moet altijd Outlook open hebben staan.

Wat wel kan bij outlook 2003 is het automatisch laten verdwijnen naar je systray als je hem minimaliseert. Rechtermuisknop op systray icoon en de optie verbergen indien geminimaliseerd kiezen.

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
thnx joca!!

dit is al voldoende, hij hoeft ook niet echt uit.. .beetje verkeerd getypt.. als ie maar niet fulltime in mn balk staat :)

wat mij betreft mag er een slotje op!

www.vdzande.com

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

En anders zijn er met een klein beetje zoeken zat programmas te vinden die alle mogelijke programmas naar de systray verwijzen.
Ikzelf doe dat al jaren met systray!

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Rosmalen schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:56:
[...]

wat mij betreft mag er een slotje op!
Op topics die zijn opgelost gaat niet per definitie een slotje; echter, op topics die je eenvoudig zelf had kunnen oplossen gaat wel een slot. Dat is ook de reden dat ik dit topic sluit; dit is redelijk eenvoudig te vinden. Kijk hier bijvoorbeeld eens tussen: [search=outlook systray] en je zult zien dat je dit zelf had kunnen vinden. In het vervolg dus even zoeken voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.