Toon posts:

meerdere beamers op 1 laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand of en hoe het mogelijk is om meerder beamers op één laptop aan te sluiten zodat er op meerdere projectieschermen tegelijk hetzelfde beeld te zien is?

Bestaat er iets van een splitter?

Gr. Edwin!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je kunt de uitgang gewoon splitsen. Dit kan met een gewone kabel maar ook met een wat uitgebreidere switchbox.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Er zijn idd wel VGA splitters te koop.
Die zie je ook vaak in Pc zaken, hebben ze meerdere monitoren op één systeem zitten via zo'n kastje..
Zullen ze ook wel verkopen :)
Terw_Dan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:03:
je kunt de uitgang gewoon splitsen. Dit kan met een gewone kabel maar ook met een wat uitgebreidere switchbox.
Split kabels heb je idd ook wel, maar als je er dan veel op wil aansluiten heb je kans dat het signaal naar de knoppen gaat en je dus slecht beeld krijgt enzo :)

[ Voor 54% gewijzigd door Spike_wolf op 12-05-2005 11:05 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

*offtopic"

Wow heb jij meerdere beamers tot je beschikking? Ik zou al een moord doen voor 1 beamertje :P

Verwijderd

Topicstarter
Het is geregeld: 1 VGA splitter en 4 VGA verlengkabels moeten het klusje gaan klaren.

Bedankt voor de reacties!

Ps. Ik heb 'maar' één beamer, de rest leen ik... ;)

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:34:
Het is geregeld: 1 VGA splitter en 4 VGA verlengkabels moeten het klusje gaan klaren.

Bedankt voor de reacties!

Ps. Ik heb 'maar' één beamer, de rest leen ik... ;)
Nog. leuk speelgoed :D
Hoeveel zijn het er in totaal?
En waar gebruik je ze voor?

* Spike_wolf wil ook nog altijd een leuk beamertje hebben om films mee te kijken en Half Life 2 mee te spelen :D :D

Wat zou je nu voor een beamertje voor bovenstaande doeleinden moeten neerleggen? toch zeker zo'n 900 euro ben ik bang he? :/

[ Voor 14% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2005 14:43 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31

breinonline

Are you afraid to be known?

Spike_wolf schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:38:
[...]
* Spike_wolf wil ook nog altijd een leuk beamertje hebben om films mee te kijken en Half Life 2 mee te spelen :D :D

Wat zou je nu voor een beamertje voor bovenstaande doeleinden moeten neerleggen? toch zeker zo'n 900 euro ben ik bang he? :/
offtopic:
Zie de pricewatch het begint bij zo'n €700 maar een beetje leuke, lichtsterke beamer kost je al gauw €900 inderdaad. En let goed op: de lamp gaat maar beperkte tijd mee en kost je ook zo een paar honderd euro om aan te schaffen, zie dezelfde PW.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1