Tegenwoordig zie je toch steeds meer kleine kasten opduiken. En wat doe je dan? Een moederbord met allemaal onboard zooi derin knikkeren. Daarop zit natuurlijk een videokaartje wat echt voor geen meter performed. Er zijn tegenwoordig wel genoeg Low Profile kaarten te krijgen meer die krengen hebben allemaal een normale, hoge/lange slotplaat. Past dus niet in een LP-kastje. Zijn hier universele slotplaatjes voor? Of zou je die dingen bij je kast moeten krijgen? Of moeten die bij de kaart zitten?
Wie-o-wie weet dit??? Ik wordt namelijk gek ervan dat je overal vraagt: 'Is dit een low profile kaartje?' (Bijna altijd ja) en vervolgens: 'Zit er ook een ander slotplaatje bij????' En je raad het al, das 99,9% van de keren nee
Dus, wie weet waar je die slotplaatjes los kan krijgen als ze al universeel zijn of een kaartje in Nederland leverbaar waar die slotplaatjes worden bijgeleverd?
(Merk/Chip/uitvoering maakt me echt geen donder uit, alles is waarschijnlijk sneller dan mijn SiS Real256E chippie
)
Wie-o-wie weet dit??? Ik wordt namelijk gek ervan dat je overal vraagt: 'Is dit een low profile kaartje?' (Bijna altijd ja) en vervolgens: 'Zit er ook een ander slotplaatje bij????' En je raad het al, das 99,9% van de keren nee
Dus, wie weet waar je die slotplaatjes los kan krijgen als ze al universeel zijn of een kaartje in Nederland leverbaar waar die slotplaatjes worden bijgeleverd?
(Merk/Chip/uitvoering maakt me echt geen donder uit, alles is waarschijnlijk sneller dan mijn SiS Real256E chippie