(dit is niet mijn account, post ff onder account van een maat )
Sinds 3 weken heb ik een nieuwe pc, met de volgende config:
MSI K8N Platinum (geen sli)
Athlon 64 3200+ Winchester CBBIDD (zalman cu koeler, idle 33 stressed max 51, op 1.7 volt, 9x280)
Corsair DDR400 dual channel kit, cas 2.5 2x512 (liep in de bios op 166, met clockgen op 210, ik heb ze 2.85 volt gevoedt)
XFX Geforce 6600GT
Maxtor DiamondMax10 200gb
Kast met 350watt voeding
Het liep nèt goed, prime95 stabiel op 2520 @max, jammer maar ok.
TOT gisteravond, ik moest opnieuw opstarten en na de geforce bios tekst, zat ie ineens vast,
het geheugen + timings stonden niet onder "amd athlon processor 3200+" zoals altijd wel het geval was, en het energy star logo stond maar half op het beeld! (onderste gele tekst mist??)
Comp reageerde nergens meer op vanaf dan. Kon de bios niet meer in!
Naja, bios gereset, komt ik niet voorbij het fullscreen logo! Het is dus echt een hardwarematig probleem.
Geheugen eruit gehaald, allebei de dimms geprobeerd in verschillende sloten, zelfde fout
Ik denk dus dat de processor kapot is, of misschien het mobo?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen bij het vaststellen van het probleem.
Sinds 3 weken heb ik een nieuwe pc, met de volgende config:
MSI K8N Platinum (geen sli)
Athlon 64 3200+ Winchester CBBIDD (zalman cu koeler, idle 33 stressed max 51, op 1.7 volt, 9x280)
Corsair DDR400 dual channel kit, cas 2.5 2x512 (liep in de bios op 166, met clockgen op 210, ik heb ze 2.85 volt gevoedt)
XFX Geforce 6600GT
Maxtor DiamondMax10 200gb
Kast met 350watt voeding
Het liep nèt goed, prime95 stabiel op 2520 @max, jammer maar ok.
TOT gisteravond, ik moest opnieuw opstarten en na de geforce bios tekst, zat ie ineens vast,
het geheugen + timings stonden niet onder "amd athlon processor 3200+" zoals altijd wel het geval was, en het energy star logo stond maar half op het beeld! (onderste gele tekst mist??)
Comp reageerde nergens meer op vanaf dan. Kon de bios niet meer in!
Naja, bios gereset, komt ik niet voorbij het fullscreen logo! Het is dus echt een hardwarematig probleem.
Geheugen eruit gehaald, allebei de dimms geprobeerd in verschillende sloten, zelfde fout
Ik denk dus dat de processor kapot is, of misschien het mobo?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen bij het vaststellen van het probleem.