Bug bij zoeken naar reacties in Product Survey

Pagina: 1
Acties:

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Als ik zoek op mijn eigen profiel dan zie ik wel alle resultaten, maar bij de reacties in de product survey staat er alleen cijfer en geen titel of iets dergelijks. Zie ook de pic.
Misschien wel handig om aan te passen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58475/thumb.jpg

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Titel gefixt en meld dit ook even op Devtrack.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een vraag apart:
Waarom moet je en hier je bug melden, en op de Devtrack.
Waarom niet alles meteen op de Devtrack :?

Dat scheelt voor de gebruiker want niet iedereen heeft zin om alles te gaan invoeren hier en daar.
* Outerspace zou 1 bugreport-site voor Tweakers.net veel makkelijker vinden, ipv.2

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 13-05-2005 09:20 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
outerspace schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:20:
Een vraag apart:
Waarom moet je en hier je bug melden, en op de Devtrack.
Waarom niet alles meteen op de Devtrack :?

Dat scheelt voor de gebruiker want niet iedereen heeft zin om alles te gaan invoeren hier en daar.
* Outerspace zou 1 bugreport-site voor Tweakers.net veel makkelijker vinden, ipv.2
Dat moet ook niet, het beste is om het direct op bugtrack te melden.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Harm
  • Niet online
Als je alleen een bug wil melden, moet je op Devtrack zijn. Als je een feature request wil doen kan het handig zijn om het ding eerst even hier te bespreken, om zo te kijken of er überhaupt animo voor is en of de request op een betere manier kan worden uitgevoerd et cetera. Bugs vereisen toch geen discussie, dus waarom een discussietopic openen dan? :P

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Harm schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:29:
Als je alleen een bug wil melden, moet je op Devtrack zijn. Als je een feature request wil doen kan het handig zijn om het ding eerst even hier te bespreken, om zo te kijken of er überhaupt animo voor is en of de request op een betere manier kan worden uitgevoerd et cetera. Bugs vereisen toch geen discussie, dus waarom een discussietopic openen dan? :P
Dus als ik het goed snap, was dit dus eigenlijk een overbodig topic :)
Maar ok, ik snap het nu.
Bugs melden => direct naar de Devtrack :)
* Outerspace heeft de Faq ook nog ff doorgespit, en daar stond het ook :P

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 13-05-2005 09:34 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De devtrack heeft gewoon de voorkeur aangezien we dan niets over het hoofd kunnen zien. Topics hier verdwijnen na een week uit het zicht.
Otoh is het wel handig om echte kritische bugs hier te melden omdat in ieder geval ik gemiddeld vaker op het forum kijk dan op de devtrack.

Ik kan me voorstellen dat het voor gebruikers makkelijker is om alles hier te melden, en meteen feedback te krijgen, maar dat is dus eigenlijk niet helemaal de bedoeling.
In de nasleep van de installatie van de vernieuwde FP code was het echter ook voor ons wel even handig, maar ik denk dat we ondertussen wel weer terug kunnen naar het oude regime.

Resumerend:

Discussie items en echt kritische zaken: hier (en eventueel ook in devtrack)
Andere bugs gaarne enkel in devtrack

:)

Intentionally left blank

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gemeld op devtrack. Wist niet dat het daar ook kon. Zal het volgende keer daar direct doen. :)

• Harm
  • Niet online
crisp schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:39:
Otoh is het wel handig om echte kritische bugs hier te melden omdat in ieder geval ik gemiddeld vaker op het forum kijk dan op de devtrack.
Krijg jij daar niet automatisch mailtjes van dan? :o Dat lijkt mij wel erg handig eigenlijk... :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Harm schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:45:
[...]
Krijg jij daar niet automatisch mailtjes van dan? :o Dat lijkt mij wel erg handig eigenlijk... :)
Op de een of andere manier niet nee :/

Intentionally left blank

Pagina: 1