Ik heb thuis een computer thuis gekregen met als opdracht dat ik deze geheel opnieuw moet installeren. Dus ik ben aan de slag gegaan met het installeren van Windows. Tijdens de installatie kreeg ik steeds fouten (kan dit bestand niet lezen, dat bestand niet). Na enkele malen proberen is het me toch gelukt Windows XP op de computer te kunnen installeren (kreeg de fouten zowel bij de DVD speler als bij de CD brander). Toen ik echter probeerde Office 2003 en Norton Antivirus 2005 te installeren, kreeg ik weer steeds fouten.
Nu ben ik aan het uitpluizen wat er niet helemaal in orde kan zijn aan de computer. Aan de CD zal het dus niet liggen denk ik (alle software was legaal, en vrijwel krasvrij). Ook zal het denk ik niet liggen aan de DVD speler of CD brander, want ik krijg de fouten bij alle 2 stations.
Waar zou het meer aan kunnen liggen? Aan het geheugen misschien?
Specificaties:
Pentium 4 2,4 GHz
512 MB DDR
Ati Radeon 7000
120 GB Harde-schijf
Als ik nog iets ben vergeten, hoor ik het graag.
Nu ben ik aan het uitpluizen wat er niet helemaal in orde kan zijn aan de computer. Aan de CD zal het dus niet liggen denk ik (alle software was legaal, en vrijwel krasvrij). Ook zal het denk ik niet liggen aan de DVD speler of CD brander, want ik krijg de fouten bij alle 2 stations.
Waar zou het meer aan kunnen liggen? Aan het geheugen misschien?
Specificaties:
Pentium 4 2,4 GHz
512 MB DDR
Ati Radeon 7000
120 GB Harde-schijf
Als ik nog iets ben vergeten, hoor ik het graag.