Toon posts:

Vraag over bepaalde sites

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik volg wat bepaalde serie's die in Amerika lopen, nou kan ik meestal de serie's wel vinden op Bittorrent of in een newsgroup. alleen posten die niet alles. Ik ben dus op zoek naar een site waar de serie's gewoon te downloaden is en ben via Google gekomen op sites als : Ultimadetvshows en Movieadvanced. Het ziet er goed uit, alleen ik kan er niet precies achter komen wat ze aanbieden en hoe het werkt, omdat je eerst moet betalen voordat je binnen bent. Omdat we niet voor een hand te vangen zijn :), is mijn vraag, zijn er mensen die hier lid van zijn, en kunnen die me een beetje vertellen, hoe het werkt. ? Ik heb het idee dat ze een P2P netwerk hebben, wat ik altijd beschouw als een risco, omdat de verbinding niet altijd constant is ( je bent afhankelijk van anderen ) Hoop dat jullie me ervaringen kunnen verstrekken.

Zelfde vraag geld ook voor SCIFI punt com. Is dit een soort streambroadcast station van serie's of is het echt een zender ? kan naast een strakke programmering :), niet echt hierover vinden, maar misschien zijn er mensen die de site kennen

Alvast bedankt voor de moeite, en voor de Mod's. Ik vraag niet om warez links, alleen over de ervaring. Downloaden mag, maar wat je er verder mee doet, is denk ik een vraag voor je eigen. Ik stel dit, omdat ik helaas niet veel info kan vinden over het downloaden van serie's die hier helaas niet worden uitgezonden in NL. Mocht het toch niet volgens jullie beleid kunnen, sluit dan de topic en zeg ik dan al sorry, langs deze weg

Straydog

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Misschien dat je de links even moet verwijderen vanwege illegale content.
Mja ik weet niet zeker of dat je series mag downloaden van internet ook al zijn ze op tv zo te zien (ze vragen zijn eerder gesteld hier op GOT kan je maybe effe op searchen)

Maar als dit illegaal zou zijn, dan zou ik er iig niet voor betalen om te mogen downloaden.

[nieuwsgierigheid]
om welke series gaan het?
[/nieuwsgierigheid]

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:35:
Misschien dat je de links even moet verwijderen vanwege illegale content.
Mja ik weet niet zeker of dat je series mag downloaden van internet ook al zijn ze op tv zo te zien (ze vragen zijn eerder gesteld hier op GOT kan je maybe effe op searchen)

Maar als dit illegaal zou zijn, dan zou ik er iig niet voor betalen om te mogen downloaden.

[nieuwsgierigheid]
om welke series gaan het?
[/nieuwsgierigheid]
Thanks voor je reply, de gevoeligheidskwestie ligt inderdaad hoog, maar volgens mij kan het nog wel door de beugel.
Het zijn bv serie's als : Stargate Atlantis / The 4400 / Battlestar Galactica 2003 / Taken en Babylon 5 Crusade. Vraag me niet waarom deze serie's niet uitgezonden worden hier, maar ons omroepbeleid is al een beetje raar. Als je CSI uitzend door de week, en in het weekend weer alleen anders Seasons, dan vraag ik me toch wel af of dit ten goede komt voor de serie. Heb de link trouwens aangepast

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ja, die sites zijn er. Ik ken ze in elk geval voor emule. Maar het plaatsen van deze sites op GOT is niet toegestaan. Zo mocht je in het verleden (toen hij nog bestond) de naam www.releases4u.nl niet benoemen hier op het forum als iemand iets zocht.

Ik vrees dan ook dat je hier geen antwoord zult krijgen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:31:
Ik vraag niet om warez links, alleen over de ervaring. Downloaden mag, maar wat je er verder mee doet, is denk ik een vraag voor je eigen.
Tja, en dat zit nog steeds in dezelfde warez-hoek. We willen hier gewoon niks mee te maken hebben op het forum. Je zult dus een andere manier moeten vinden om aan je ervaringen te komen.

Dit topic is gesloten.