ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Dat lijkt in elk geval éénmaal het geval te zijn geweest, vandaar ook de PM. Zoiets is uiteraard niet de bedoeling; zeker niet bij een post met zoveel informatie als de jouwe.FirefoxAG schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:16:
(...) het lijkt wel alsof ik wordt afgestraft omdat de post de eerste in het topic is ofzo
Ik kan er uit de losse pols wel twee kanttekeningen bij verzinnen: ten eerste zijn de twee 'alternatieve' posts die je vermeldt een stukkie helderder geformuleerd. Ik moest jouw post drie keer overlezen voordat ik enigszins doorhad waar het over ging (toen had ik overigens het bijbehorende artikel nog niet gelezen, maar toch). Lange posts worden sowieso niet altijd op hun merites beoordeeld; maar op hun lengte; zij het met een "-1 dit is te lang voor mij/dat ga ik allemaal niet doorlezen hoor", zij het met een "+1 die zal wel weten waar 'ie het over heeft". Beide per definitie foute moderaties, but there you are.
Ten tweede sluit je na je edit af met een klacht over de moderatie; en bij mensen die je post vluchtig doorlezen en 'm niet begrijpen, zal alleen die opmerking blijven hangen. Resultaat: een negatieve moderatie, want klagen over de moderatie doe je niet op de FP maar hier. In het licht van de rest van je post is het wel een terechte klacht, maar ook zo'n moderatie kan ik daardoor niet meer 100% onterecht noemen.
Gelukkig is 'ie inmiddels weer op 2 gezet. Ik hou 'm in de gaten, die score lijkt mij wel het minimum voor dit verhaal en nog meer frustratie hoort zo'n post niet op te leveren
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 12-05-2005 00:09 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Er lopen inderdaad op de fp wat mensen rond die denken dat elke eerste post - ongeacht wat erin staat - op een fipo moderatie getracteerd moet wordenRataplan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 00:08:
Dat lijkt in elk geval éénmaal het geval te zijn geweest, vandaar ook de PM. Zoiets is uiteraard niet de bedoeling; zeker niet bij een post met zoveel informatie als de jouwe.
Ik kan er uit de losse pols wel twee kanttekeningen bij verzinnen: ten eerste zijn de twee 'alternatieve' posts die je vermeldt een stukkie helderder geformuleerd. Ik moest jouw post drie keer overlezen voordat ik enigszins doorhad waar het over ging (toen had ik overigens het bijbehorende artikel nog niet gelezen, maar toch). Lange posts worden sowieso niet altijd op hun merites beoordeeld; maar op hun lengte; zij het met een "-1 dit is te lang voor mij/dat ga ik allemaal niet doorlezen hoor", zij het met een "+1 die zal wel weten waar 'ie het over heeft". Beide per definitie foute moderaties, but there you are.
Je hebt verder mss wel gelijk. Ik zit zelf vrij diep in het audio/video (i.c.m. computer) gebeuren en was misschien iets te enthousiast er van uit gegaan dat de rest ook wel zou snappen waar ik het over had. De meeste tweakers hebben echter natuurlijk geen receiver of high end speakersetje met 5.1 decoder aan hun soundcard hangen.
Zal er volgende keer even op letten
De edit heb ik gedaan vlak voordat ik dit topic postte, gezien ik vanwege de moderatie al vermoedde dat men het eerste deel niet goed snapte of niet de moeite wilde doen het te snappen... de moderaties (behalve de laatste +) waren toen al gebeurd.Ten tweede sluit je na je edit af met een klacht over de moderatie; en bij mensen die je post vluchtig doorlezen en 'm niet begrijpen, zal alleen die opmerking blijven hangen. Resultaat: een negatieve moderatie, want klagen over de moderatie doe je niet op de FP maar hier. In het licht van de rest van je post is het wel een terechte klacht, maar ook zo'n moderatie kan ik daardoor niet meer 100% onterecht noemen.
Zoals ik al zei klaag ik normaal gesproken niet, maar dit von'k nie zo leuk
ThanksGelukkig is 'ie inmiddels weer op 2 gezet. Ik hou 'm in de gaten, die score lijkt mij wel het minimum voor dit verhaal en nog meer frustratie hoort zo'n post niet op te leveren
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Dat laatste kan ik me levendig voorstellenFirefoxAG schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 00:33:
Zoals ik al zei klaag ik normaal gesproken niet, maar dit von'k nie zo leuk
Hetgeen dus ook gebeurd is
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.