Toon posts:

Word: Bij afdrukken logo invoegen e.d.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moet het mogelijk zijn alleen weet ik niet waar ik aan moet denken. Ik eb al op GOT gezocht en tevens op Google. Ik zoek namelijk het volgende:

Ik wil een lege brief typen en op het moment dat ik op de afdruk knop druk moet hij de brief samenvoegen met een andere brief. Bijvoorbeeld een logo.

Ik ben niet op zoek na een oplossing als "watermerk" bij de printereigenschappen zelf maar meer een soort van macro in word die dat automatisch regelt bij het afdrukken. Volgens mij kan dat ook met afdrukken=>samenvoegen geregeld worden alleen dan is het weer niet automatisch bij het afdrukken.

Wie heeft hier ervaring mee ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 22:58 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En de reden dat je geen sjabloon gebruikt om een nieuw document te maken is...? Is een alternatieve printbutton geen idee? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:02
Ik denk dat je moet gaan zoeken in VBA.
Proberen de printknop af te vangen en dan een logo in te voegen in het document. Daarna vanuit VBA laten printen.