Ik heb vandaag mijn harddisk en videokaart geupgrade en nu loopt X steeds als het ware vast. De muis blijft wel bewegen, maar op toetsen en zo wordt niet gereageerd.
De kaart is een GeForce 6600 met 128MB op een Acorp EA815EPD moederbord.
Onder de console loopt de PC prima, ik heb ook niet het idee dat het echt een vastloper is, meer dat X gewoon raar doet.
Kernel is 2.6.8-2-686-smp en ik gebruik de NVidia driver.
Het lijkt erop dat zo lang ik geen dropdown menu's open alles OK gaat. Met de VESA driver zijn er ook geen problemen, maar ook geen dual head.
Waar kan dit aan liggen?
ps: Ik heb even niet gesearched omdat mijn systeem nu werkelijk elke 2 minuten onbruikbaar wordt en ik niet even een andere PC beschikbaar heb, excuses daarvoor...
De kaart is een GeForce 6600 met 128MB op een Acorp EA815EPD moederbord.
Onder de console loopt de PC prima, ik heb ook niet het idee dat het echt een vastloper is, meer dat X gewoon raar doet.
Kernel is 2.6.8-2-686-smp en ik gebruik de NVidia driver.
Het lijkt erop dat zo lang ik geen dropdown menu's open alles OK gaat. Met de VESA driver zijn er ook geen problemen, maar ook geen dual head.
Waar kan dit aan liggen?
ps: Ik heb even niet gesearched omdat mijn systeem nu werkelijk elke 2 minuten onbruikbaar wordt en ik niet even een andere PC beschikbaar heb, excuses daarvoor...
ieeeepppppp :P