Toon posts:

dvd branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.
kan mij iemand misschien helpen met een probleem op te lossen?
Ik kan namelijk geen dvd`s branden,ik heb nero 6.6.,en ik krijg altijd de fout melding(kan einde disk at once niet uitvoeren)dvd mislukt. :'( :?
ik heb geen idee waar ik moet zoeken,ik heb al van alles geprobeerd maar zonder resultaat.wie weet heeft misschien iemand wel een idee van wat het is .
alvast bedankt voor de moeite. _/-\o_

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Euhm, misschien kun je ns beginnen met vertellen hoe je instellingen staan.
En wat voor dvd's? Werken alle merken niet? of is het slechts 1 merk?

Verwijderd

Topicstarter
Nou om te bigennen ik heb een BTC 4x brander
ik gebruik verbatin dvd`s
en de instellingen staan als standaard.
ik proobeer te branden van de HD naar dvd en dan wel met de mappen (video ts Audio ts ). 8)7 B)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

En als je er nou eens voor kiest om 'disc at once' uit te vinken?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Staat dma aan voor je brander en hd? Gebruik je de video-dvd settings van Nero? Heb je ook met een ander merk dvd's geprobeerd?

[ Voor 24% gewijzigd door Noork op 11-05-2005 22:20 ]

Verwijderd

Zoals hierboven al gezegd word... probeer het is met andere merken.. ik heb het ook met bepaalde merken (waarvan ik de naam niet noem) dat ze ik op het eind die error krijg... Gebruik nu DVD's van Platinum en die werken wel prima...

Give it a try

Verwijderd

Het is heel verschillend welke DVD's op welk merrk brander werken. Ik zou eerst je firmware eens updaten van je brander. Als het daarna nog niet werkt en je hebt wat andere merken geprobeert dan zou ik je vraag nog eens stellen, wellicht dat we je dan (mits je ons wat betere informatie geeft) ook wat beter kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,ik vind jullie reacties geweldig,ik ga van alles uitprobeeren en jullie horen nog hoe het is gegaan. :) _/-\o_
bedankt allemaal
Pagina: 1