Hoi ik ga binnenkort me psu sleeven , nou wil ik zonder zo een tooltje te kopen mijn molexen verwijderen . Iemand een handige tip of how to ? Let me know
Eh, een tip? Koop zo'n tooltje.
En ja ik ben serieus, ik zie echt niet in hoe je ze er zo afkrijgt, het lukt mij iig niet
Mag ik het even vergelijken met "hoi ik wil een boom omzagen, maar zonder zaag! Iemand tips?" ? Niet lullig bedoelt ofzo verder, maar dat er tooltjes voor zijn wil weleens zeggen dat het zonder erg lastig gaat
En ja ik ben serieus, ik zie echt niet in hoe je ze er zo afkrijgt, het lukt mij iig niet
Mag ik het even vergelijken met "hoi ik wil een boom omzagen, maar zonder zaag! Iemand tips?" ? Niet lullig bedoelt ofzo verder, maar dat er tooltjes voor zijn wil weleens zeggen dat het zonder erg lastig gaat
edit:
Hm, hieronder lees ik dus ook dingen die min of meer nieuw voor me zijn... achja, zo leer je eens wat
Hm, hieronder lees ik dus ook dingen die min of meer nieuw voor me zijn... achja, zo leer je eens wat
[ Voor 66% gewijzigd door Xander op 11-05-2005 21:47 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
een breinaald werkt ook héél goed
De Nederbelg !
daarvoor hebben we de search.
Het kan makkelijk zonder dat tooltje, gewoon met een klein mesje oid. Ik heb er toevallig een zakmesje voor dat er precies inpast.
Het kan makkelijk zonder dat tooltje, gewoon met een klein mesje oid. Ik heb er toevallig een zakmesje voor dat er precies inpast.
Verwijderd
Op freezinghardware verkopen ze ook volledige sleeving kits, daar zit zo een tooltje bij, werkt erg handig moet ik zeggen...
Enige nadeel van die kitjes is dat er heeeeeel veel sleeving spul bij zit en bijster weinig krimpkous...
Enige nadeel van die kitjes is dat er heeeeeel veel sleeving spul bij zit en bijster weinig krimpkous...
Als je gewoon eens in de molex connectoren kijkt dan zie je zo hoe ze vastzitten, dan is de tweede stap met een mesje, pincet o.i.d. zo gezet.
ik wist eigenlijk niet eens dat er daar een tooltje voor was, nooit op gelet blijkbaar.
tweaken is hobbyen en prutsen en eerst zelf proberen...
ik wist eigenlijk niet eens dat er daar een tooltje voor was, nooit op gelet blijkbaar.
tweaken is hobbyen en prutsen en eerst zelf proberen...
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
Handigste is een min-schroevendraaier van zo'n setje om horloges ea. te repareren. Gebruik ik altijd, en kan je ook gebruiken als je het pinnetje niet meer rechtkrijgt. Daarvoor is een paperclip namelijk te breed in diameter.
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
We hebben het zelfs in de FAQ staan, dus ga de volgende keer even wat beter zoeken aub.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()