Soort breedbandmanager gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 15:45
Ik ben opzoek naar een soort breedbandmanager. WTF?
Jah ik kan het even niet anders benoemen, ik zal ff uitleggen wat de bedoeling is.

Ik heb meerdere proggies draaien die allemaal zoveel mogelijk gebruik willen maken van mijn internet verbinding. Bestaat er ook een programma waarbij je andere programma die op je pc hebt een soort bandbreedte toe te kennen, zodat ze niet je hele lijn gaan bezetten?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:18

_Ernst_

Mark It Zero!

Last.fm

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:50

Alaksandus

Vae puto deus fio

kijk eens naar overnet, doet precies wat jij wilt..

[ Voor 7% gewijzigd door Alaksandus op 11-05-2005 21:15 . Reden: overnet?? bedoel netlimiter zoals hierboven al staat.. Heb het zelf ook werkt goed ]

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

ga mee met Netlimiter

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 15:45
Ik heb geinstalleerd, de beta versie, werkt goed!
Dat was precies wat ik zocht! THX!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:22
Ik 'kaap' dit topic maar even nu ik het toch tegenkom. :P
Netlimiter ken ik, gebruik ik ook, en het werkt ook goed.
Maar bestaat er niet zoiets als NetLimiter waarin je prioritenten in kunt stellen? Voorbeeldje: Ik upload weleens wat op usenet, en dan limiteer ik die bandbreedte op 50kb/s up (heb 1mbit) om te zorgen dat mijn apache webserver ook nog benaderd kan worden. Alleen, als mijn apache webserver toch niet benaderd wordt, zou die upload van mij ook best wel sneller mogen lopen. Bestaat er niet zoiets als NetLimiter dat de snelheid limiteerd op bíjna de maximum snelheid (zeg 90kb/s in dit geval, de rest van de apps moet wel een béétje overhouden), maar wat zodra apache wil gaan uploaden het limiet voor andere toepassingen op 50kb/s zet oid?

[ Voor 3% gewijzigd door Xander op 11-05-2005 21:34 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1