Ik heb tijdelijk even een router van een vriend van me geleend om te kijken of ik het wel voor elkaar krijg om een range met poorten open te zetten. Dit blijkt dus vrijwel onmogelijk met de huidige firmware. Nu is er op het ganze internet geen nieuwe firmware te vinden en ook op GoT wordt er veel over gesproken maar alle topics eindigen zomaar zonder definitief antwoord.
Het is namelijk van belang om bij een spel als Age of Empires 2 een hele rij met poorten open te zetten en als je dat poort voor poort moet doen dan ben je nog wel een tijd bezig. Dit is dus helaas geen optie.
Nu is mijn vraag dan ook: heeft iemand al een nieuwe firmware gevonden of een tweak uitgevonden waarmee deze router wat handelbaarder wordt?
Het is namelijk van belang om bij een spel als Age of Empires 2 een hele rij met poorten open te zetten en als je dat poort voor poort moet doen dan ben je nog wel een tijd bezig. Dit is dus helaas geen optie.
Nu is mijn vraag dan ook: heeft iemand al een nieuwe firmware gevonden of een tweak uitgevonden waarmee deze router wat handelbaarder wordt?