Toon posts:

A3D 1.0 vs A3D 2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje...is er nou veel verschil tussen A3D 1.0 en A3D 2.0

Is A3D 1.0 ook erg cool of zeggen jullie dat het helemaal niks vergeleken is bij A3D 2.0 ?

Nautulus

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
www.a3d.com ofzo???
www.aureal.com ofzo???
www.terratec.nl ofzo???

Zoek eerst effe... Dan kun je een eigen mening vormen, dat heet opgroeien :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik nu een mening hebben over A3D als ik het nog nooit gehoord heb :? je verwijst me naar sites van fabrikanten, moet ik me soms een mening gaan vormen aan de hand van hun specs. en reclames ? Het leek mij wel nuttig om de mening van mensen te horen die er ervaring mee hebben, zo vreemd is dat toch niet :+

Nautulus

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Als je er nog nooit van gehoord hebt lijkt me de site van de fabrikant de eerste plaats om even te kijken wat het precies inhoud, maar die moeite heb je niet eens genomen anders had je wel gezien dat www.a3d.com niet meer bestaat.

maar probeer www.vortexofsound.com eens

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar als ik mijn eigen bericht lees staat er duidelijk dat ik A3D nog nooit gehoord heb...en niet dat ik er nog nooit VAN gehoord heb. En hoe je erbij komt dat ik niet eens op de site ben geweest is mij een raadsel...(of heb een of andere trojan lopen bij mij ;) ) Natuurlijk weet ik dat Aureal kopje onder is gegaan en ook dat ie over is gekocht door creative. De website van Aureal is dan ook al een tijdje uit de lucht..maar dat doet er allemaal niet toe. Ik vroeg alleen of er groot verschil zat tussen A3D 1.0 en A3D 2.0 . En dan heb ik het dus over hoe het klinkt en niet wat de verschil in spec. is(even voor alle zekerheid erbij vertellen voor de mensen die niet zo goed in nederlands zijn *D ). En dat kan ik dus niet weten he, als ik het zelf nooit gehoord heb :( ???

Nautulus

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Geef die jongen toch gewoon antwoord joh... 2.0 Is ten eerste een uitbreiding op 1.0, ten tweede werkt A3D 2.0 alleen op chipsets afkomstig van aureal (1.0 is een standaard wat door iedereen gebruikt mag worden), en ten derde klinkt het wel een stuk beter maar de vraag is of 2.0 nog wel gebruikt gaat worden in de toekomst aangezien er nog niets bekend is of creative wel of niet de technieken zal gaan gebruiken en/of ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk..hier heb ik dus was aan...tnx

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26
Ik dacht dat het zo zat:

A3D 2.0 ondersteund itt 1 ook stereo over de achterste speakers.

A3D 2.0 is alleen voor Aureal's eigen Vortex 2 chipsets.

A3D 2.0 klinkt iig een stuk beter/ruimtelijker dan 1.0 (reflecties van geluid op objecten/muren enzo)

A3D schijnt ook goed te werken met een gewone koptelefoon (je hoeft niet persé 4 speakers te hebben)

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1