Ik heb nu op mijn pc een .img bestand staan, en kan dit niet met Nero of CloneCD branden. Ik kan het wel openen met IsoBuster. Is er een programma waarmee ik wel een .img bestand kan branden, of een programma waarmee ik een .img bestand naar een .iso bestand kan omzetten om het zo te branden?
dvd decrypter kun je hem mee branden en ik geloof met nero ook.
[ Voor 7% gewijzigd door Bware81 op 11-05-2005 18:00 ]
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Met Daemon Tools het image mounten. Daarna een ISO ervan maken en die branden ?
Ik weet niet of het helemaal lekker gaat werken maar ik verwacht van wel
Ik weet niet of het helemaal lekker gaat werken maar ik verwacht van wel
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Nero lukt niet, ik zal eens dvddecrypter proberen...Bware81 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:58:
dvddecrypter kun je hem mee branden en ik geloof met nero ook.
Alcohol 120% moet dat ook wel kunnen.
mounten in Daemon Tools en dan een schijfkopie uitvoeren met je favoriete brandprogramma met als bron dan uiteraard je Daemon schijf...
Ik wist niet dat je een .img kon branden (Nero en CloneCD) konden niet...Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:03:
Waarom omzetten als je met DVD Decrypter makkelijk kan branden; Mode --> ISO --> Write.
Ja sorry, ik heb het inmiddels met succes gedaan met MagicISO.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:04:
Maar je wist wel dat google bestond ?
Iedereen bedankt!
/laat
mja je kunt m met winISO makkelijk omzetten tussen de 2. Ik weet vrij zeker dat nero je .img zo kan branden als je er een .cue bestand bij hebt (dat dus selecteren als image).
mja je kunt m met winISO makkelijk omzetten tussen de 2. Ik weet vrij zeker dat nero je .img zo kan branden als je er een .cue bestand bij hebt (dat dus selecteren als image).
Localhost is where the heart is
Doe ik ook altijd, en het heeft nog nooit niet gewerktniels88 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:39:
Ben ik naar stom of kun je ook gewoon renamen van ".img" naar ".iso"
[ Voor 8% gewijzigd door k7of9 op 11-05-2005 18:48 ]
Je kunt het met Nero ook prima branden hoor, gewoon image branden kiezen --> all files --> img selecteren en gaan met die banaan
.
Ben het helemaal met je eens, een img file is gewoon een ISO bestand, maar met een andere extensieniels88 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:39:
Ben ik naar stom of kun je ook gewoon renamen van ".img" naar ".iso"
LiPoS, hier op GoT doen we altijd zelf even een beetje onderzoek voordat we een topic openen. Belangrijkste onderdeel daar van is het zoeken op google en GoT naar een geschikte oplossing. Door heel even te [google=.img branden] had je dit kunnen vinden. Zou je Software Algemeen - Beleid nog even goed willen doornemen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()