Wie heeft de expadium al?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Echt wel geinig ding.. 100 seconden shock proof met mp3'tjes is ECHT veel trouwens, trust me :)
Je kent trouwens wel zo'n remote (afstandsbedieing) die bij betere modellen in de koptelefoondraad is verwerkt..
Altijd hatelijk als je die koptelefoon weer maar eens stuk hebt gedreund dat die remote ook pleites is (en te duur om te vervangen). Hebben ze dat ding er los bijgestoken.. je plugt dus eender welk hoofdtelefoontje op die remote.. ECHT doordacht!

Vind er maar 1 ding echt irritant aan: niet fastforwarden van mp3 tracks (wel van audiotracks)

edit: net gepost en al 2 grote fouten:
1) 't is expaNium en
2) 't moest in Audio, Video & HiFi Forum staan :(

kan iemand hem moven please?!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ja, hebbem. Heel relaxed apparaatje. Naast alle voordelen zit er alleen nog wel een klein nadeeltje aan; als je een mix mp3tje afspeelt valt het op dat ie tussen de nummers een seconde pauze neemt... Dus die mix klinkt dan erg brak...

Gelukkig maken de shock correctie en alle andere features alles goed! :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Mja, ik vin hem gewoon erg goed op dat niet kunnen voortspoelen na..
mixes luister ik toch niet naar

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:08
Is het geluid verder wel goed dan? Mijn broertje heeft een Philips discman en daar vind ik het geluid niet echt goed van, ook niet op een goede hoofdtelefoon. Het blijft een beetje 'leeg' en weinig hoog. :(

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Geluid is prima. Bij mij is nadeel dat 'ie soms (als je bijv. een album vooruitspoelt) hij er gewoon helemaal mee kapt (alsof power supply wegvalt), meer mensen met dit probleem?

Verwijderd

Ik heb nog nooit last gehad datie zomaar uitviel bij het doorspoelen, maar het geluid klinkt prima, als je mp3'tjes goed zijn opgenomen... ook wel leuk datie variable bitrate en multisessie ondersteunt... hij heeft mij 599 gekost , bij de its heb ik hem voor 549 gezien, het is de moeite waard

Verwijderd

laat het ook de naam van het liedje zien wat je speelt? zoja, geeft ie dan de filename of de id3-tag weer?
Pagina: 1