Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
* DMZ: demilitarized zone, alles doorsturen naar één adres dacht ik zo
[ Voor 25% gewijzigd door OnTracK op 11-05-2005 16:37 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Wat staat hierover in de handleiding? Het apparaat ondersteunt vast wel bridge-mode?
Ik heb de handleiding hier liggen inderdaad alleen daar staat niets daarover in. Alleen hoe je de router moet opzetten.sanfranjake schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:52:
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, en gevonden in de handleiding? Hier op GoT is enig eigen onderzoek vereist, wat ik in je topicstart niet zie. Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door.
Wat staat hierover in de handleiding? Het apparaat ondersteunt vast wel bridge-mode?
Google is ook al afgezocht, helaas geen resultaat. Mede omdat het e-tech is en deze router is nieteens meer op hun website te vinden.
Bridge kan ik niet vinden helaas. We de DMZ die hierboven vermeld wordt. Hiervan moet ik de Host opgeven oid.
Toch gevonden, dit is de handleiding: *klik*
Staat niets in over bridge-mode
[ Voor 10% gewijzigd door LED-Maniak op 11-05-2005 18:11 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.