Hoe kom ik in het bios van mijn Asus A4700K laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 14:50

bosaap22

Doing things I'm good at.

Topicstarter
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar hij wil niet. DEL werkt niet, F1 werkt niet.
Ik moet erin om 'm via de CDROM te laten opstarten i.v.m. installeren WIN XP Pro.

Thanxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:05
heb je een toshiba laptop, want dan is er een software matige bios.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

ToasterxD schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:51:
heb je een toshiba laptop, want dan is er een software matige bios.
Euhh
Hoe kom ik in het bios van mijn Asus A4700K laptop?
Dus geen toshiba :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me niet vergis ALT + Tab inhouden en daarna F2 om in de bios te komen.. aldus a la Asus.. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
HHhmmm.... Ik heb al via Windows zelf de cd opgestart en dan installeren. Wordt dan ook heel windows erafgehaald en daarna pas opnieuw XP Pro eropgezet, of is het meer een update? (Van Home naar Professional in Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhm je hebt dus windows XP Home.. en je wilt naar Windows XP pro begrijp ik.. Als je de cd erin stopt en op installeren klikt zet ie XP pro NAAST XP Home... Dus dan heb je 2 OS's erop staan.. Om alleen XP pro erop te zetten moet je Home er dus af halen...

ps; Home en Pro werken ook prima naast elkaar hoor; je krijgt dan een keuze menu als je de notebook opstart.. maar dit kost natuurlijk wel meer ruimte op je schijffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:16:
Ehhm je hebt dus windows XP Home.. en je wilt naar Windows XP pro begrijp ik.. Als je de cd erin stopt en op installeren klikt zet ie XP pro NAAST XP Home... Dus dan heb je 2 OS's erop staan.. Om alleen XP pro erop te zetten moet je Home er dus af halen...

ps; Home en Pro werken ook prima naast elkaar hoor; je krijgt dan een keuze menu als je de notebook opstart.. maar dit kost natuurlijk wel meer ruimte op je schijffie...
Ik heb 't gemerkt ja... ;)

Ben het nu dus toch gewoon via het bios aan het doen... ALles van de D: verwijderen en de C formatteren en dan WIN XP Pro erop!

Thnaxx voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no thnx en succes ermee man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 13:59
Maar hoe kwam je nou in het bios dan :?
Dat was toch de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:58:
Als ik me niet vergis ALT + Tab inhouden en daarna F2 om in de bios te komen.. aldus a la Asus.. Succes
Zo dus... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Nou, eindelijk dan eens een topic over deze laptop. Ik had begrepen dat de batterij het bij deze laptop niet erg lang uithield. Hoe is dat bij jou? Ik ben nog steeds wat aan het rondkijken voor een geschikt notebook, maar als de batterij er al na een uurtje of zo mee uitscheidt, heb ik het wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Ik heb eerlijk gezegd de batterij duur nog niet getest, maar ik neem aan dat de batterijduur korter is dan van een type Centrino. Het is vooral een hele snelle laptop. Hij is verplaatsbaar, maar niet echt het juiste type laptop wat je elke dag mee in de trein neemt. Daar is ie iets te zwaar voor. Dan moet je toch echt gaan kijken naar een ACER Travelmate of iets dergelijks. Maar wil je echt prestaties en neem je 'm niet elke dag mee onder je arm, dan heb je voor dit geld een hele snelle uitgebreide laptop! Ik gebruik 'm vooral op op locatie aan te sluiten. Neem 'm mee in de auto, sluit 'm op locatie aan (aan de netvoeding) en neem 'm daarna weer mee terug.

This maar net waar je 'm voor wil gaan gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
Nee, hij zag er ook nogal log uit op de site van Asus. Aan de andere kant heb ik toch wel een zwak voor AMD, toch is accutijd voor mij wel een belangrijk criterium. Ik wil er in de zomer toch ook mee in de tuin kunnen zitten, om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:35

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Sorry, volledig offtopic:
Heeft iemand anders ook de neiging A4700K te lezen als AK47.. ?
;)

Als je in de tuin wil zitten met een laptop, is het zeker zo belangrijk om naar het scherm te kijken. De zon is over het algemeen funest voor tft's. Zeker die in laptops kunnen dit niet zo goed hebben. Daarnaast is het scherm toch al de grote stroomverbruiker, dus dan is het fijn als je een superzuinige cpu hebt en de M-A64 is volgens mij minder zuinig dan de p-m.

Maar goed, ik zit achter de schuur, in de schaduw, zonnebril op 8) etc. als ik wil internetten in de tuin :P

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
Offtopic:
Ik typ het ook altijd als AK47, pas bij het overlezen valt het me dan op

Maar goed, je hebt gelijk, die mobile AMD's nemen iets van 62W tegenover de 35 of 25 van de Turion, en de Pentium M neemt ook zoiets geloof ik. Misschien is een Turion dan toch beter, als ze die A6K modellen tenminste deze eeuw nog op de markt brengen in Nederland; Duitsland heeft ze nl al sinds begin deze maand.
Pagina: 1