Toon posts:

[FLASH] Pagina load timeout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem, heb al lang gezocht maar geen oplossing gevonden.

Ik heb Flash gekoppeld met een PHP-script, dat wil zeggen dat Flash een PHP-pagina aanroept.
Deze PHP pagina bevat een script dat een oneindige lus bevat, waarin er socketbewerkingen uitgevoerd worden.

Alles werkt perfect, buiten het feit dat Flash na 5min stopt met de php pagina, en een page not found error geeft.
Dit lijkt me een load timeout.

Het ligt niet aan het PHP script aangezien het los draaien in een internet explorer venster wel goed werkt. (dan is er geen timeout!)
Ik heb dan ook set_time_limit(0) ingesteld op de PHP pagina.

Bij flash kan ik echter geen functie vinden waarmee ik de timeout van een paginaload kan beïnvloeden........iemand suggesties?

Nota: Het refreshen van de pagina is GEEN optie, aangezien de socketverbinding die in de phpscript opgebouwd wordt niet verbroken mag worden!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe roep je die pagina aan binnen Flash?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:42

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Ik roep de pagina binnen flash aan via:

getURL("HandleSocket.php",_self);

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 15:53 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Aj, denk dat het probleem dan in die getURL methode zit. Wellicht dat een oplossing ala http://www.flashfocus.nl/ShowDetail.asp?NewsId=7386 dat override (ik betwijfel het trouwens). Heb hier geen Flash ter beschikking, anders kon ik er nog even naar kijken.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:57:
Aj, denk dat het probleem dan in die getURL methode zit. Wellicht dat een oplossing ala http://www.flashfocus.nl/ShowDetail.asp?NewsId=7386 dat override (ik betwijfel het trouwens). Heb hier geen Flash ter beschikking, anders kon ik er nog even naar kijken.
Dit werkt helaas niet, had ik al geprobeerd.
Volgens mij is dat bedoeld om een delay te creeeren.
Uiteraard wel bedankt voor de tip.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand verder een idee hoe ik dit kan omzeilen?

Verwijderd

Topicstarter
Heb het nu geprobeerd met LoadVars.

c = new LoadVars();

c.load ("HandleSocket.php");

Dan wordt de php script mooi aangeroepen , maar opnieuw de timeout na 5min...........
Pagina: 1