Als ik in Windows zit te werken, start een dos applicatie op in volledig scherm in ik probeer te switchen tussen dos en Windows krijg ik alleen maar een zwart scherm te zien, gebeurd verder helemaal niets, ctrl alt del werkt niet, alt enter, alt tab niets werkt. PC hangt niet, num lock lampje bv kan nog wel aan en uit.
NIeuwste drivers voor videokaart geinstalleerd, compabiliteitsmodus, lagere resolutie heeft allemaal geen zin.
Iemand bekend met dit probleem?
edit: als ik de videokaartdrivers weggooi en tijdens het opstarten niet installeer, wazig beeld, werkt het wel goed, licht toch dan aan de videokaardrivers.
Videokaart is onboard van Intel, pc is een compaq, zowel van de site van compaq als van intel nieuwste drivers gedownload, maar zodra ik de driver weer installeerd krijg ik het probleem weer.
rara
NIeuwste drivers voor videokaart geinstalleerd, compabiliteitsmodus, lagere resolutie heeft allemaal geen zin.
Iemand bekend met dit probleem?
edit: als ik de videokaartdrivers weggooi en tijdens het opstarten niet installeer, wazig beeld, werkt het wel goed, licht toch dan aan de videokaardrivers.
Videokaart is onboard van Intel, pc is een compaq, zowel van de site van compaq als van intel nieuwste drivers gedownload, maar zodra ik de driver weer installeerd krijg ik het probleem weer.
rara
[ Voor 28% gewijzigd door Ora et Labora op 11-05-2005 16:31 ]
Who's general failure, and why is he reading my disk?