Toon posts:

hoe een map bepaalde tijd onbereikbaar maken

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zei in mij titel, weet iemand een progie waar mee je een folder. b.v. foto's van je vriendin,
die je erg mist en het beste even niet kan zien voor een bepaalde tijd opslot gooie?

(jaja liefdes verdriet) :'( (of daar een oplossing voor)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

In W2k kan je heel makkelijk directories beveiligen met een wachtwoord. Al daarnaar gekeken :)?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 20:45
Gooi ze in een rar file, versleutel deze met wachtwoord, dan kan je het nog zo inkijken tenzij je het wachtwoord uit 2 delen laat bestaan.

user 1 wachtwoord: iets
user 2 wachtwoord: geks
geheel wachtwoord: ietsgeks

Om het bestand te openen heb je dan allebei de gebruikers nodig, tenzij je met decrypt spullen gaat werken, maar ik neem aan dat het bedoeld is als drempel voor jezelf?

Sterkte ermee iig.

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

Andere drempel voor jezelf: verzin een heel onlogisch en moeilijk wachtwoord die je zeker niet kan onthouden.. schrijf deze op en leg dat papiertje op zolder ofzow, dat je ff moet zoeken om bij je foto's te komen.

Verwijderd

waarom zou je je eigen dingen willen beveiligen? maak er een onzichtbare map van en zet de onzichtbare mappen weergeven functie uit, zo kom je ze niet per ongeluk tegen.

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Modbreak:Laat dit soort opmerkingen aub gewoon weg ;)

[ Voor 67% gewijzigd door elevator op 11-05-2005 15:19 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie hebben we het hier over? :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hiervoor zijn heel veel mogelijkheden, onder andere encrypten en iemand anders een password laten instellen. Zoek even rond op GoT en Google, en je zal heel veel vinden. Dit onderzoek is erg belangrijk hier op GoT. Omdat we een groot forum zijn en er ontzettend veel onderwerpen voorbijkomen is het erg belangrijk om zoveel mogelijk info te vermelden en zo uitgebreid mogelijk je probleem uit te leggen. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door. Houd er in eventuele volgende topics rekening mee :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.