reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Ja, dat bestaat. Een voorversterkertje zorgt ervoor dat het signaal van je platenspeler naar Line-niveau wordt getild. Ik heb ook wel eens ergens een schematje voor zo'n ding gezien, maar onlangs toch gewoon eentje gekocht (niet echt goedkoop (F50 à 60)), omdat zelf bouwen me te veel moeite was (shame on me). 't Is overigens nu wel 'n mooi kastje met pluggies in (zowel tulp als din), en ook weer uit (tulp en din). Werkt prima. Overigens wel even zorgen dat je de aarde van je platenspeler ergens mee verbindt. Ik heb nog geen ervaring met het aansluiten van het ding op de geluidskaart, maar bij de stereo waar ie nu aan hangt heb ik 'm gewoon aan de case gehangen.
Verwijderd
yep, gwoon je hifi versterker ertussen hangen 
heb ik ook gedaan, nu staat ook al mijn vinyl op cd
heb ik ook gedaan, nu staat ook al mijn vinyl op cd
TNX guys...
Dat van die stereo wist ik al....ik hbe zelf ook wel eens wat van cassette gedaan enzo...maar ik wilde eigenlijk weten of er echt iets voor geproduceerd is...je weet wel voor de luie onder ons.
Ik zal het iig gaan proberen...kijken wat het doet!
Dat van die stereo wist ik al....ik hbe zelf ook wel eens wat van cassette gedaan enzo...maar ik wilde eigenlijk weten of er echt iets voor geproduceerd is...je weet wel voor de luie onder ons.
Ik zal het iig gaan proberen...kijken wat het doet!
reserveringshouder Tesla Model 3
en als je dat nou weer bewerkt met cooledit kun je er wat ruis enzo uit filteren...
Wordt het nog mooier!
Wordt het nog mooier!