Toon posts:

[SQL - PHP] Wimpy MP3 Player

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Wimpy MP3 Player

Deze heb ik zo ingesteld dat de gegevens uit een sql-database wordt gehaald. Het probleem is nu dat de artiest niet in de afspeellijst wordt weergegeven (wel in de scrollbalk). Als ik het zonder database instel (dus ID3-tag) dan zet hij de artiest wel in de speellijst. Omdat ik niet om de database heen kan wil ik dus ergens iets in de code wijzigen. Het probleem is echter dat alle variabelen genummerd zijn in plaats van dat ze een naam hebben. Dat maakt het erg moeilijk om de code te volgen...

Ik zie ook net dat de totale tijd van een track alleen wordt weergegeven in de scroll als de artiest+titel langer is dan de bschikbare ruimte...

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/51sk03

Ik zal de code hier niet kunnen/mogen posten omdat het om een koop-product gaat. Ik hoop dus dat er hier ook mensen rondhangen die deze player hebben en mij verder kunnen helpen.

ps: misschien mag ik de code wel posten aangezien wimpy.swf essentieel is voor de player, zolang ik deze niet post kunnen andere gebruikers vrij weinig met het programma. Maar of dat mag laat ik over aan een modje.
ps2: zou een modje deze naar Programming & Webscripting willen verplaatsen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 14:20 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

NOS > PW

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In Programming & Webscripting hebben we hier ook niet veel aan. We geven geen support op scripts van anderen, mail de maker dus liever. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.