[css] IE print preview render bug

Pagina: 1
Acties:

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

Topicstarter
Ik heb een heel vaag probleem

Ik heb hier een (verouderde) website van een klant, die qua html en css valideert. Alles ziet er perfect uit, maarrrr, uiteraard heeft de klant een onvolkenheid ontdekt, die ik maar niet opgelost krijg...

Wanneer ik mijn pagina eigenschappen op landscape zet, en vervolgens een print preview op vraag, blijft het aantal pagina's groeien tot in het oneindige (of iig tot de long int op is)... :?
Terwijl wanneer ik de pagina normaal op portrait zet, dan is er helemaal niets aan de hand...

Heeft er iemand enig idee wat ik bedoel, of misschien zelf ooit gehad heeft? En weet iemand wat ik er aan kan doen?

Chriet Titulaer is de man

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt niet toevallig een URI beschikbaar? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• defl8te

defl8te

weetikkût

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:59:
Je hebt niet toevallig een URI beschikbaar? :)
hmmm, helaas, helaas :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan m'n volgende vragen:

• Welke browsers heeft dit probleem?
• Is dit op elke pagina?
• Vreemde dingen in CSS / HTML files?
• Staat de koelkast nog open?

Zoals je waarschijnlijk al bedacht had, zonder 1 regel code, wordt het heel lastig uit te vissen. Enige wat wellicht zou kunnen, is het feit dat het al eerder is voorgekomen bij iemand...

Ik help je hopen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• defl8te

defl8te

weetikkût

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:07:
Zoals je waarschijnlijk al bedacht had, zonder 1 regel code, wordt het heel lastig uit te vissen. Enige wat wellicht zou kunnen, is het feit dat het al eerder is voorgekomen bij iemand...
Uiteraard had ik me dat al bedacht ;) Ik heb het inmiddels gefixed, er werdt een lege <table></table> gegenereerd (why :?), die wel valideert, maar die IE 6 dus upfucked...
Ik help je hopen ;)
Tnx, het heeft vast geholpen ;)