Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Heeft iemand enig idee op welke manier ik Windows Mobile op een Nokia 6630 kan installeren. Standaard draait daar Symbian op, maar het moet toch mogelijk zijn om windows mobile erop te zetten?

Alvast bedankt.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nee, dat gaat niet

39

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe kom je er zo bij dat dat zou moeten werken?

Ik kan toch ook geen windows op mijn autoradio installeren? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af waar het OS draait in een eprom of binnen het interne geheugen van telefoon

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 12:24 ]

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 17:32

Shuriken

Life is all about priorities

Windows Mobile is toch even net iets anders als een std. OS. Je kan dit niet vanaf een cdtje even op je phone installeren.

Het verzorgen van het OS of upgrade daarvan is ter verantwoording van de fabrikant. Daar Nokia heeft gekozen voor Symbian kan je het wel schudden dat ze Windows Mobile voor een bestaand model beschikbaar gaan stellen.

Het OS zit op een Windows Mobile Phone in een Flash PROM. Je hebt dus een ROM bestand nodig wat specifiek voor jouw phone is.

[ Voor 17% gewijzigd door Shuriken op 11-05-2005 12:41 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:22:
Hoe kom je er zo bij dat dat zou moeten werken?

Ik kan toch ook geen windows op mijn autoradio installeren? :?
Er zij aantal OS beschikbaar voor smartphones, waaronder symbian, windows mobile, linux, palm, dus vandaar mijn aaname. Ik dacht Symbian eraf, windows mobile erop. Op een PC kan je zowel linux als windows installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Shuriken schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:39:
Windows Mobile is toch even net iets anders als een std. OS. Je kan dit niet vanaf een cdtje even op je phone installeren.

Het verzorgen van het OS of upgrade daarvan is ter verantwoording van de fabrikant. Daar Nokia heeft gekozen voor Symbian kan je het wel schudden dat ze Windows Mobile voor een bestaand model beschikbaar gaan stellen.
Ok, duidelijk. :(

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:09
Een telefoon is gemaakt om een bepaald soort OS te draaien en dat OS is ook weer aangepast aan de telefoon.
Pagina: 1