Yo mensen van GoT!!!
Ik heb een probleem
goh anders zou ik niet hierkomen en een topic openen
. Ik weet niet precies waar ik deze topic neer moet zetten maar ik dacht het is een probleem met Windows 2000 zet ik hem maar hier neer. Zie hieronder de omschrijving...
Systeem:
Toshiba Tecra S2 (www.toshiba.nl)
Probleem:
Nadat alles is geinstalleerd heb ik nog maar één unknown PCI-device over. Na velen gebel en gezoek ben ik er gelukkig wel achter gekomen wat dat apparaat is alleen het probleem is... ik heb er geen driver voor
dus even kort samengevat:
Driver nodig voor SDA Standard Compliant SD host controller
Besturingssysteem: Windows 2000 met SP4
Gedaan:
1. Gezocht op www.driverguide.com | Niks gevonden
2. Gezocht op www.google.nl | Niks gevonden
3. Gezocht op www.toshiba.nl | Niks gevonden
4. Drivers geprobeerd die ik erbij geleverd heb gekregen (is voor XP) | Werkt niet
5. Driver gezocht bij www.microsoft.com reden: De driver die geinstalleerd is op de XP machine is geleverd door Microsoft vandaar
6. Geformatteerd en alles natuurlijk overnieuw geinstalleerd | Werkt niet
7. Gebeld met toshiba | Nog steeds niks, al 6 keer gebeld en na 2 weken hebben ze nog steeds geen oplossing ervoor
8. Drivers kopïeren vanuit XP naar 2K | Werkt niet (krijg blauw scherm
)
9. Nog één? lol
ik geloof dat ik alle opties heb gehad
Oplossing:
Ik begin echt wanhopig te worden please help me!
Ik aanbid de persoon die me de driver kan leveren voor WINDOWS 2000 SP4 (ff voor de duidelijkheid
)
Extra info:
PCI-Bus 6, Apparaat 4, Locatie 4
Thanks!
Ik heb een probleem
Systeem:
Toshiba Tecra S2 (www.toshiba.nl)
Probleem:
Nadat alles is geinstalleerd heb ik nog maar één unknown PCI-device over. Na velen gebel en gezoek ben ik er gelukkig wel achter gekomen wat dat apparaat is alleen het probleem is... ik heb er geen driver voor
Driver nodig voor SDA Standard Compliant SD host controller
Besturingssysteem: Windows 2000 met SP4
Gedaan:
1. Gezocht op www.driverguide.com | Niks gevonden
2. Gezocht op www.google.nl | Niks gevonden
3. Gezocht op www.toshiba.nl | Niks gevonden
4. Drivers geprobeerd die ik erbij geleverd heb gekregen (is voor XP) | Werkt niet
5. Driver gezocht bij www.microsoft.com reden: De driver die geinstalleerd is op de XP machine is geleverd door Microsoft vandaar
6. Geformatteerd en alles natuurlijk overnieuw geinstalleerd | Werkt niet
7. Gebeld met toshiba | Nog steeds niks, al 6 keer gebeld en na 2 weken hebben ze nog steeds geen oplossing ervoor
8. Drivers kopïeren vanuit XP naar 2K | Werkt niet (krijg blauw scherm
9. Nog één? lol
Oplossing:
Ik begin echt wanhopig te worden please help me!
Ik aanbid de persoon die me de driver kan leveren voor WINDOWS 2000 SP4 (ff voor de duidelijkheid
Extra info:
PCI-Bus 6, Apparaat 4, Locatie 4
Thanks!
//Creegfire