[Outlook 2000] Extra spaties bij doorsturen bericht

Pagina: 1
Acties:

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit momenteel even met het volgende probleem. Wanneer ik een emailbericht wil doorsturen en nog iets wil aanpassen in de tekst van het originele bericht krijg ik als ik een spatie zet, meteen 4 spaties in mijn bericht.

Ik heb de search gebruikt; en kwam op het volgende topic: [rml][ Outlook 2000] Spaties bij doorsturen / beantwoorden bericht[/rml] Hier was echter geen oplossing te vinden. De originele tekst wordt gewoon bijgevoegd in het bericht, niet als los .eml attachment. De tekst ingesprongen of niet ingesprongen meesturen maakt geen verschil.

Omdat het toch regelmatig voorkomt dat hier op mijn stage mensen iets aanpassen aan het bericht wat doorgestuurd wordt vroeg ik me af of dit probleem bekend is/er hier een oplossing voor is? :)

Bij microsoft office online kon ik ook niet iets vinden wat op dit probleem lijkt namelijk.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gebruik je de Word editor?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik gebruik wel HTML email (ivm handtekeningen onderaan de email) maar niet de Word editor voor het opstellen van de mail. Of ik deze wel of niet gebruik maakt wel verschil, maar Word pakt de emailhandtekening niet goed op en het is een stuk trager. Met de Word editor heb ik het probleem dus niet, maar deze verknalt m'n emailhandtekening.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• J0YR1D3R
  • Niet online
Anyone who knows? :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb er helaas nog niets op kunnen vinden...het probleem is wel storend, vandaar deze kick nogmaals. Misschien iemand die er wel ervaring mee heeft?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Volgens mij moet je dit gaan zoeken in de richting van een optie voor het "markeren van wijzigingen in de oorspronkelijke tekst"

Zo kun je er bvb ook voor zorgen dat iets wat jij bijtypt in de oorspronkelijke tekst voorafgegaan wordt door je naam en in een apart kleurtje weergegeven wordt

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• J0YR1D3R
  • Niet online
Hier heb ik inderdaad ook al naar gezocht.. Dat er een apart kleurtje bijkomt inclusief je naam heb ik uitgezet en gekeken of het daarmee te maken heeft, maar dat is het ook niet. Het komt gewoon uit het niets tevoorschijn.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik gok dat het een bug is in outlook, aangezien er nergens iets over te vinden is verder zowat en de aangedragen opties allemaal niet werken. Anyone? :)
Pagina: 1