Voor een project ben ik op zoek naar een, gratis, WYSIWYG editor om in een CMS te gebruiken. Er is online genoeg te vinden maar ik zoek iets dat enorm simpel is (en het meeste wat ik kan vinden barst juist van de mogelijkheden). De editor die ik wil gaan gebruiken hoeft maar 2 dingen te kunnen: hyperlinks (<a href>) toevoegen en headers aanmaken (<h1>).
Ik kan het natuurlijk ongeveer doen zoals de editor hier op GoT (dus met javascript), maar dat is dan weer geen WYSIWYG. En ik wil de gebruikers (die schrikken bij het minste geringste stukje code) niet met HTML in aanraking brengen
Zijn er hier tweakers met ervaring met een bepaald pakket dat (eventueel met wat aanpassingen) aan mijn eisen voldoet?
Ik kan het natuurlijk ongeveer doen zoals de editor hier op GoT (dus met javascript), maar dat is dan weer geen WYSIWYG. En ik wil de gebruikers (die schrikken bij het minste geringste stukje code) niet met HTML in aanraking brengen
Zijn er hier tweakers met ervaring met een bepaald pakket dat (eventueel met wat aanpassingen) aan mijn eisen voldoet?